2007. május 27., vasárnap 23:14:00

George Michael koncerten voltam :o)

Szerdán voltam George Michael koncerten. Ma vasárnap van, és azóta is a hatása alatt vagyok... annyira jó volt!!
Nem voltam GM rajongó, ismertem, tudtam a zenéjét, de ennyi.
Azóta elvesztem, tisztára mint tini koromban :) Egyfolytában Őt hallgatom.
Félelmetesn jó volt! Pedig el sem akartam menni, Apa itthon maradt a csajokkal én meg barátnőmmel és a férjével mente. De ott hiányzott Robi nagyon:) Jó lett volna ha mellettem van és együtt hallgatjuk. Kb 5 méterre voltunk a szinpadtól, vagyis az egyik oldalágától. Soha nem szerettem táncolni.. valahogy nem érzek rá, de most nem bírtam egyhelyben állni, és a végére be is rekedtem.
Hihetetlen hogy milyen tiszta, szép hangja van. És akármilyen a nemi identitása, kurva jól is néz ki, mint hapsi...szerintem :)

Én balga meg nem vittem fgépet, se a telefonomat. Tartottam hogy vihar lesz, és elázunk. de nem volt. Bár barátnőmék csináltak képeket, még nem hozták be.. ahogy megkapom, teszek fel párat.
Remélem lesz még módom GM koncerten tombolni:) Nagyon remélem!



4 Comments On "George Michael koncerten voltam :o)"

Névtelen Says:
2007. május 31. 11:55

én meg nem messze lakom a sósótótól!!!!
Ja és bocsi beveszlek a kukkoldámba mert régen sokat beszélgettünk csak mot már nem járok a babanetre, max havonta 1-2 alkalommal.Puszi Alilla

vimizo Says:
2007. május 31. 22:40

Szia Alilla:)

Tényleg? Szép hely nagyon! Jól éreztük ott magunkat!
Vegyél be:)
cupp
Hajni

Névtelen Says:
2007. június 4. 21:25

A koncert tényleg fantasztikus volt, ezt itt is megerősítem. Jók ezek a képek. S hallgasd csak sokat GM-et, én ezer éve szeretem, de még mindig találok újat a zenéjében, a szövegekben, a hangjában, a személyiségében. nagyon érdekes figura, ha van kedved, merülj bele az életrajzába is, botrányokat félretéve. Fogsz érdekes dolgokat találni, amitől a zenéjét is jobban átérzed.

vimizo Says:
2007. június 7. 10:41

Antibaby:)

Totálisan lenyűgözött a koncert..
Hallgatom is, sőt már a férjem is bekapcsolja:)

Eddig se " nem szerettem" csak pár éve a zene kicsit háttérbe szorult nálam.. amolyan háttérzajnak :)