2007. október 1., hétfő 14:30:00

Nyűgös vagyok:(

Napok óta hisztizek. Na nem úgy mint egy gyerek:) Csendben magamban. Kezdődött a csütörtök délutáni alvásommal, na azt nem kellett volna, azóta nem áll helyre az alvásom:( Vagy sokat alszok, vagy keveste, de egyben nem ahogy kellene. Most is álmos vagyok nagyon, de nem alszom el, pedig lenne rá lehetőségem.
Robi szombaton is itthon volt, délelőtt nagyon lusták voltunk. Nem sok mindent csináltunk, de szombat déltől tegnap estig meg sem álltam:( Szinte egyfolytában mostam-vasaltam. Ablakokat pucoltam, főztem, sütöttem, átválogattam a ruhás szekrényeket...Újra főztem, mostam, vasaltam.
Robi tegnap kiment a Ringre, valami renault-os verseny volt. Hazajött, majd levezetésnek elmentünk bringázni. Anyu tegnap zárta be az üzletét. Még áttekertünk oda Bottyánba, majd egy nagy kerülővel tekertünk haza.
Arra jöttünk, amerre multkor sétálni voltunk, nem volt egyszerűbb, mert sok helyen jó mély homokkal kellett megküzdenünk:) Zorka persze mögöttem ült:)
Csajok amugy élvezték. Vikinek meg sem kottyan, de Mimcsike még megdolgozik a kis bringájával, de jó temposan teker.
Hazajöttünk, még kimentek Robival és a szomszéddal modell-autózni az utcára, addig még kivasaltam ami megszáradt...megfürdettem Őket, vacsi és alvás.
Hulla voltam, de annyira hogy éjjel 2ig nem bírtam elaludni:(((
Megnéztem az Armageddon-t. nagyon szeretem azt a filmet.
Robi most 3 hétig nem igen lesz velünk, Anyósék elmentek Hévízre.. Robi egyedül fog melózni.

Amikor pudingot főzök:)








Nem értem...miért nem csámcsoghatok????????......



Oda tegyél husit Apa!!!



0 Comments On "Nyűgös vagyok:("