2007. december 10., hétfő 13:42:00

Már megint rég írtam...

De egyre jobban csúszik ki az idő a kezemből:) Délelőttönként kb 3 órát vagyok itthon egyedül, de az épphogy elég pár dologra. Vagy valami kaját csinálok, vagy mosok, takarítás minden napos. Fél 9 mire visszaérek reggel, akkor adok magamnak egy gél órát, míg megkávézom, olvasgatok kicsit. Este még leülök, ölembe veszem a laptopomat, de mire elolvasom amiket szoktam, elálmososdom:) Írni már nem marad erőm.
Vikikémnek meglett a negyedéves értékelése. Elég jó lett, sőt:) Olyan kis ügyes.
Pénteken volt Náluk a Mikulás, egyik nagypapa beöltözött, én csináltam meg a csomagokat. Itthon csütörtök reggelre jött. Egy-egy kis virgács is került a csomiba, amolyan kis fgyelemeztető virgács. Persze Apa kapta a legnagyobbat:)))
Mikulást nem viszem túlzásba, ilyenkor csak édesség van.

0 Comments On "Már megint rég írtam..."