2007. december 13., csütörtök 9:11:00

Idegbeteg vagyok-voltam

Tegnap tiszta ideg voltam, és azt sem tudom mitől. Sima egyszerű nyugis napunk volt.
Vikikém hozott egy rossz "röpi" szerű dolgozatot, tollbamondásból. Délután sokat gyakoroltunk, és megy neki. Tipikus nem figyeléses röpi volt. Az írásának a külalakja nem szép:) Ebben Apára ütött.Pedig szorgalmasan gyakorolunk.
No, hát nem ettől voltam ideges:) Ma már tudom mitől. Az a bizonyos női dolog. Kereken egy hónapot késett. Soha többé nem tennék fel ilyen spirált. Lassan letelik az egy év a levétele óta, ha addig nem áll vissza, jön a kivizsgálás. úúútálom... Most ebben az egy hónapban fel szedtem vagy 3 kilot, meg ez is.. de karácsony után... de ugye én már nem fogadtkozom, nem igérgetek. De ...de....:) -láttam magam a síelős felvételen, nem tetszem:))- Ezen kell változtatnom:)

Zorka még itthon van velem a héten, múlt pénteken hazahoztam az oviból, hasmenéssel. Szerintem a mikulás édességek ütötték ki - persze nagyon odafigyelve minőségi cucc volt a zacsijukban- de semmi más jele nem volt hogy beteg lenne. 3 nap alatt vége is lett.
Jövőhéten az ovisok szerdáig mennek majd csak. Szerdán lesz az ünnepségük. Zorkának délelőtt, Miminek délután. Vikiéknek 20.án lesz Fabricius nep, ami mindenféle kreatívkodásos bemutatós dolog a suliban.

Valamit főzni kellene, tegnap is csak hurkát-kolbászt ettünk. De annyira nincs kedvem konyházni. Majd kitalálom..

Most vasalás jön. Ennyi volt a kávé szünetem. Bírom az :OTTHONVAGYGYESENRÁÉRSZ szöveget.. Bár belegondolva, nem nagyon vagyok elúszva. Nem szoktam max a vasalással. Erre is csak újjabban kaptam rá.

0 Comments On "Idegbeteg vagyok-voltam"