2008. április 18., péntek 14:23:00

Flock Flickr és én

image Lassan egy éve hogy felfedeztem a FLOCK böngészőt, és azóta is kitartok mellette:)
A FLICKR fotókezelővel -és video- nagyszerűen használható. image
A Flock-ban van beépített rss-kezelő blogolvasóknak, blog-szerkeztő( íráshoz nem kell pl a blogger oldalára menni) van közvetlen kép és videófeltőltő a Flickr-hez, Picasa-hoz  a Photobucket-hez, Youtubes-hez, Truevo-hoz.  Van benne Média sáv, ahonnan blogírás közben a feltöltött képeket egyszerűen be lehet húzni a szövegszerkeztőbe.
Közvetlen gomb a gmai-fiókhoz, egy ablakban több lapos elrendezés, kedvenc oldalak  megnyitásának gyorsítása a menün való elhelyezésével, ahol akár mappákat weblinkekkel is elhelyezhetünk. stb...stb....

Kezeli az Account-okat különböző oldalakhoz, ezt meg is jeleníthetjük oldalt.

 image  image

Nekem a legújab angol verzió van fent, de Apa gépén, bolti gépén és a lányok gépén régebbi, magyar verzió van fent. Az új pár kellemes frissítéssel van elkészítve. Nagy kedvencem ez a böngésző. Amúgy mozzila motorral működik, úgy tudom.

INNEN TÖLTHTEŐ LE

 

A Flickr-et is szeretem, Tavaly augusztusban regisztráltam, majd előfizettem a PRO felhasználói cuccra. Ez 4000.-Ft körüli összeg egy évre.

Erre (is) tudok feltölteni a Flock-al, de természetesen az oldalon is van rá lehetőségem. (Pro nélkül is de ezzel több a lehetőség: http://www.flickr.com/help/limits/#28) Mikor előfizettem, kb egy hét múlva kaptam 12db kis fényképet postán. Nekem kellett természetesen előtte kiválogatni, hogy melyiket szeretném.

imageFeltöltött képeket szerkezteni is lehet méghozzá a PICNIK-el.

Ennek szintén van egy free és egy fizetős része. (Erre nem fizettem elő:) )

Vannak benne jó dolgok ám:)

 

 

A Flickr-ben SET-eket (mappák) és COLLECTION-okat lehet létrehozni.image

Sok mindent lehet állítani, rendezni ezekben, és úgyv ettem észre hogy ha egyik mappából a másikba pakolok képeket és azt már egyszer pl ide a blogba is betettem, az elérési útja nem változik, szóval nem lesz láthatatlan itt a blogban:) 

 

A videófeltöltést még csak most próbáltam ki, igazából eddig nem vettem észre:) Nem figyeltem rá, hisz videóimat máshol tárolom. Erről később.

Vannak GROUP-ok(csoportok) is, ahol összegyűjtik sokan (: a feltöltött fotóikat.

image Természetesen a térkép ebben is működik...

 

 

kérdezett még valaki a netvibes-ről is, igyekszem válaszolni arra is:)

Közben a PhotoShop cuccokat is gyűjtögetem: http://vimizo.wordpress.com/image innen loptam ezt a sablont, illetve írtam blogspotra át.


I Flock

0 Comments On "Flock Flickr és én"