2008. április 15., kedd 9:49:00

Gyerekrajzok

eszembejutott hogy a lányaim hogy rajzoltak, rajzolnak.. elő szedtem pár rajzukat, majd még ha hazajönnek bescannelek még párat. Így talán jobban meg is maradnak:) Bár van egy nagy dobozom, abban gyűjtögetek rajzokat bedátumozva.2008.01.20. 20-46-58

Ez itt Viki rajza, kb fél évvel ezelőttről:   

Ő nem igazán szeretett rajzolni soha, még most sem, ha a suliban is kell rajzolni, gyorsan összecsapja és kész is van vele.
Az múltheti rajzórán tulipánokat festettek, tanárnéni azt mondta hogy szép, csak kiment a vonalon.
Ami viszont nekem nagyon tetszett rajta hogy a levelek szélét picit sötétebb zöldre festette...árnyékolt:)
Megpróbálom délután lefotózni ha bejutok a suliba:)

 

Mimike rajza, szintén akkor készült. Ami jellemző rá, hogy kb 2 perc alatt kész lett vele, azért sietett hogy bescanneljem Neki.

Ha ráérősen rajzol, gyönyörűen szinez, majd keresek olyat is.

 

 

 

img036Ez pedig egy kis kedvencem, két éve van kint a hűtőn,  Zorka kb 2,5 évesen rajzolta. Akkor pár hete rajzolt "törökbasát" ekkor lett először lábfeje is:)
Nagyon szeretett zsírkrétával rajzolni, gondolom olyan jól csúszik:)
Bekerült ősszel az oviba, addigra sokat fejlődött, majd pár hónap múlva az egyik ovónénije erőszakosan rajzoltatott vele, és onnantól kezdve másfél évig nem rajzolt:( Előtte az oviban is mindíg dicsérték hogy nagyon ügyes stb... utánna hallgattam hogy nem akar rajzolni. Meguntam, majd mondtam hogy talán nem kellett volna meghazuttolni a gyereket, de ez más téma..

2 Comments On "Gyerekrajzok"

Névtelen Says:
2008. április 16. 6:52

Nagyon ügyesek a lányok! ZOrka törökbasája meg egyenesen fantasztikus, 2,5 évesen ilyet! (Nem is értem miért vagyok én elhalva Kitti emberfejéért ezek után:-)
Csilla

vimizo Says:
2008. április 16. 8:45

Csilla:) Legyél csak elhalva Kitti rajzára!!! Ügyes csajszikád van!