2008. március 27., csütörtök 10:48:00

Minden

Azt hiszem az utolsó hónapban nem voltam termékeny:)
Se írásban, se fotózásban.
Suli-ovi ingajárat ugyan úgy folytatódott. Betegség hála húsvétig nem volt.
Kétszer voltunk síelni Semmeringben, egyre jobban megy. Utoljára (03.14.) Mimikét vittük csak, jót tett egy anya-apa nap Neki:) Gyönyörően szakadt a hó egész nap, megvolt a varázsa:)Mimcsike becsúszott szépen a combközepéig érő hóba:) Most már én is tempósabban csúszok és piszkosul élvezem.
Ilyen a hely:


Húsvétot Hévízen töltöttük, két baráti házaspárral, nem volt rossz:) Csütörtök délután indultunk, hétfő este jöttünk haza. Edusó barátnőmékkel fent a lakásban együtt voltunk, Krisztiék az alsó szinten anyósék ismerősének a lakásában aludtak, de csak aludtak, végig együtt voltunk.











6 felnőtt 7 gyerek még jó hogy olyan nagy kihúzható asztal van ott is, mint itthon.
Gábor barátunk első nap szar kedvéve kicsit rám is nyomott belőle, főleg Editre, de ettől függetlenül elvoltunk. Jókat aludtam, ez már ugy hiányzott.
Vikim viszont beteg lett szombatra, így szombat vasárnap mi nem mentünk fürdőbe, csak a többiek.
(Akart venni Eszternek ajándékot, de az eladó nagyon csúnyán átvágta, így visszakértem a pénz, és letettük a mágnes. hogy rohadjon meg. )
Lefelé Székesfehérvár közelében nem gyenge hóvihar volt, és még 2x szakadt a hó lent is, de persze el is olvadt, és után agyünyörködtünk a virágzó fákban:)








Kedden még szünet volt, szerdán suli, oviba még nemmentünk. Végül tegnap úgy döntöttem suliba se megy Viki a héten, köhög még és nagyon kedvetlen. És álomszuszék, ami betegségre utal nála, inkább pihenje ki jól itthon.
Tegnap sírva jött ki a suliból, hárman vannak lányok az osztályban erősebbek, és ez néha bonyodalmakat okoz.. sajnos. nem tudom hogy legyek okos.
Sogornőm azt mondta gondoljam meg hogy másik osztályba tegyem át... szerintem nem kellene.
Majd erősitem kicsikémet. Szegény, olyan érzékeny, pedig hogy hittük hogy Ő lesz a legerősebb és nem.
Szóval most pihizés, máramennyire, mert én tegnap a lányok alvó szobáját szedtem szét és takarítottam egy nagyot benne, ma már kész a játszószobájuk. Most megyek a fenti fűrdőnek esek neki. hétvégén bepolcozzuk az egyik falat a hálónkban, azt akkorra ütemezem be, meg felviszem a mosógépet, szárítót fenti fürdőbe, így az alsó szint jövőhétre marad.
utána pedig a kert, udvar, remélem mostmár jó idő lesz:)
Erre vágyom már:





0 Comments On "Minden"