2008. március 10., hétfő 9:14:00

Zorka

Tegnap itthon voltunk, pedig úgy volt hogy még elmegyünk egy utolsó csúszkálásra, de Apa lusta volt.
Így tegnap egy kis biciglizésen kívül mást nem csináltunk. Szomszéd barátaink jöttek át egy órára, velük trécseltünk, de más nem igen történt. Hja, persze voltam szavazni..
Este Apa palacsintát sütött, finom túrósat -én kevertem be - majd a lányok fél óra múlva mentek aludni. Zorka egy óra múlva kihányt mindent, evés fekvés között ugráltak hiába veszekedtem velük.
Az alvós szobát nem gyengén telepakolta. Ágyat húztam, Zorkát öltöztettem lemostam új pizsi. Bemászott Apa mellé, el is aludt egyből. Egy óra mulva a mi ágyunkat is telepakolta, pedig Robi megpróbált gyors lenni. Nem volt eléggé.
Azt is lehúztuk, lecuccoltam Zorkát a nappaliba, itt alaudtam vele, hála több hányás nem volt.
Nekem ez nagyon új volt, hisz eddig ilyen hányás nem volt a lányokak. Eddig össz 3-4 taccs volt a három csajnak, de az is "víz". Tegnap esti az én gyomromat is megviselte:) Még éjjel gyorsan kimostam mindent, ágyneműket száműztem a teraszra...és ma itthon hagyom Zorkát. Most jól van, picit fájlalja a hasát, meg sápadt egy kicsit, de más nincs.

0 Comments On "Zorka"