2008. március 15., szombat 20:43:00

Vagyogatok....

Elég keveset írok mostanában. Napjaink pörögnek, tanulással, ovizássa, délutánonként úszások, barátnősködés, stb...
Tegnap voltunk még egy utolsót síelni ebben a szezonban. Újra Semmeringben jártunk, nagyon bevált nekünk ez a hely.
Tegnap hajnal 5kor indultunk, fél9kor parkoltunk le a sípályánál. Szomszéd barátunkékkal mentünk, vagyi Sanyi és a fia Dani. Mi csak Mimikét vittük. Így befértünk az én autómba mind, lécekkel együtt stb..
Viki és Zorka anyunál aludtak csütörtökön, Anyuék vitték Vikit suliba, majd mentek érte, illetve értük. Esztit is elhozták a suliból, majd lepakolták a három gyereket Esztiéknél. Zorkáért 5 körül mentek vissza. Viki ott aludt, ma délben hoztam haza, Zorka meg anyunál aludt még. Reggelment érte az apja.
Tegnap este fél9-re értünk haza, Mimke végig ébren volt, a házunktól 15 km-re aludt be, és aludt reggelig, fel sem ébredve az ágybakerülést:)
A napunk isteni volt, a legjobb síelés ebben a szezonban:) Végre én is bátor voltam eléggé, a srácok nem igen hagytak el, mindíg a nyomukban voltam, Mimi meg el is hagyta Őket:)
Az idő nagyon jó volt, egésznap esett a hó, kicsit buckás is volt délutánra, de szuper volt. Képeket így nem is tudtam csinálni, fgépem nem vízálló.

0 Comments On "Vagyogatok...."