2007. augusztus 11., szombat 1:23:00

Az elmúlt napok...

Nem sok minden tőrtánik velünk. Mióta haza jöttünk,igazából csak punnyadunk.
Múlt héten abszolut. Gyerekek annyira nem kívánkoztak ki,hogy örültem ha fél-fél órára kitudtam csalogatni Őket. Szerintem besokaltak a melegtől.
Ez a hét már jobb. Hétfő este Ildi megérkezett. Igaz 14 éves,de piszok jól elvan a csajokkal:) Kedden itthon voltunk, főztem borsólevest, spenótot, pörköltet.
Szerdán Ilcsi maradt itthon, sógornőmmel és a kicsikkel meg az Ő két nagy lányával bevonatoztunk Bp-re. Csilla elsős lesz,és elmentünk az úton, amerre mennie kell majd.
Onnan kisétáltunk a Városligetbe, és a csajok megtámadták a locsolót. Ruhástól:)
Fál óra pihi és bugyiban hintázás alatt a ruhák megszáradtak:)Trolira fel -ez piszok mód tetszett Nekik- majd a Nyugatinál lévő Mekit meglátogattuk, Gazdagabbak lettünk 3 Happy Meal-el. Bár nagyon ritkán mekizünk,most a nagyok akartak, nem volt szivem az enyémeket arrébb vinni.
ahogy végeztünk, 10 perc mulva indult is a vonatunk. Kicsit elfáradtam:)
Csajok nem...hazajöttünk és beugrottak a medencébe.
Csütörtök..Martonvásár.Erről holnap:) most már nekem is késő van, és dörög is az ég.

0 Comments On "Az elmúlt napok..."