2007. augusztus 29., szerda 22:31:00

Zorka még

Zorka nagyon anyás. Eszméletlen sok puszit tud adni...de csak nekem.
Apának sem. Ha nem beszélgetünk 5 percig, akkor így szól hozzám:

-Nagyon szeretlek, Anya..nagyon imádlak, legjobb emberem!!!

Még olyankor is mondja a szerelmes szavait ha megszidom esetleg.
Azért ha rákérdezek, ki neked Apa:

- A másik legjobb emberem!

Pár napja tudatosan nem mozdulok ha bánat éri, küldöm Apát, vigasztalja meg. Ma este nagy volt az egyetértés köztük. Robin látom néha pickálja hogy hozzá nem ragaszkodik annyira, de hát míg a Zorka pici volt Ő a nagyokkal sokat foglalkozott-én is. Mikor már mozgékonyabb lett,már rámtapadt.
De engem nem zavar, sőőőőt:) Imádom hogy így ragaszkodik. Mivel nem egy hisztis, akaratos kislány, könnyen meggyőzhető, ha dolgom van:) Csak még egy puszit kér,és el van intézve minden.
Néha persze sír ő is, ilyenkor ha valaki megkérdezi miért sír, Mimike válaszol:
- Azért, mert nagyon anyás!

:):) Kis mocskok:)
Nem tudom hogy lesz most hogy Vikikém sulit kezd. Eddig minden hónapban 3 napot arra szántam hogy felvéltva 1-1-1 napot csak egy gyerekkel töltöttem egész nap. Reggel elvittük a többieket oviba, majd el itthonról. Csavarogni stb. Anyu vagy Robi ment az ovisokért, mi meg este hazajöttünk. Ez főleg Vkinek tett jót. Mimike nagyon simulékony kislány, piszok könnyű vele. Bár sokszor bíztatom:) Ne eggyezzen bele mindíg mindenbe:)
Viki sem nehéz, szóval egyre többször jövök rá hogy milyen jó gyerekeink vannak!!! Főleg ha más neveletlen gyerekét látom. - most nem azt mondom hogy minden más gyerek rossz, félre ne értsetek !! - de lehetne rosszabb helyzetem is.
Eyg időben nagyon rendmániás voltam. Most letojom:) Inkább a gyerekekkel vagyok,mint hogy takarítsak, pakoljak..stb. Ők most kicsik, hamar megnőnek és nem akarom elveszíteni Őket.
Nem szeretném hogy ne legyek a barátjuk -a legjobb emberük:)
Nálunk állt mindíg van más gyerek is. Engedem hogy jöjjenek. Inkább itt legyenek,mint az utcán. Inkább állok a konyhában 2 órát, csak hogy gofrikat süssek Nekik, vagy mikor megyünk bringázni, csajaimnak már természetes hogy szólhatnak a szomszád csajoknak hogy megyünk át Anyumhoz -Pupi mamához- bringával.
Inkább ezek, mint hogy rend legyen mindenhol. Tavaly még nem így voltam, akkor nem volt gaz a kertemben,most van, sok:) de most sokat csavargunk,kirándulunk. Stb.
2 hétig nálunk volt a kerilányom.. Vittem Ecsegre is. Megdöbbent hogy mennyire nincs kapcsolat már az anya és közte. Én ezt nem akarom. Sőt, azóta állandóan ekörül forog a fejem.
Az anyja az unokatesóm. Jó lenne megrázni egy picit.... sajnálom a kislányt (14 éves) nagyon bezárkózott. Szeretem Őt nagyon. És hiányzik neki az anyja...

Nem akarom hogy a lányaimmal ne legyen majd kapcsolatom, így ez a nyarunk nagyon jól sikerült :)
Mimike nemrég mondta nekem:

-Ugye Anya, mi mindíg így fogjuk egymást szeretni??
Én:- Hát persze Drágám!!!
M: -Anya és ha nagy leszek, nekem adod majd az autódat??
É:- Neked adom! :)
M:- Az jó, mert nekem is 3 gyerekem lesz!
( 7 személyes a kocsi ) És ugye Anya, fogsz vigyázni a gyerekeimre.
É:- De ha én vigyázokmajd Rájuk, akkor nekem kell a nagy autó..
.. (mosolygok)
M:- Áhh, anya, majd Te vezsel magadnak másikat.

Bár ilyen könnyen menne:) Olyan ki naívak még:)
Istenem, de imádom Őket!!!!!!!

3 Comments On "Zorka még"

Névtelen Says:
2007. szeptember 12. 16:04

Szia!
Néha olvasgatlak,és most rég jártam nálad.De ezért megérte visszatérnem.Gratulálok a lányaidhoz,és önmagadhoz is.
Hüpp...
TBAnyája

vimizo Says:
2007. szeptember 12. 20:57

köszönöm itt is!!:)

Névtelen Says:
2007. szeptember 12. 23:26

:)