2007. augusztus 21., kedd 12:18:00

Tüzijáték

Napok óta a tüzijátékra gyúrnak a csajok.
Tegnap reggel Robi a lányokkal átment Anyósékhoz, és maradtam takarítani, mosni. Anyu telefeonált hogy menjek segíteni kicsit. Ildivel átmentünk, megpucoltuk a krumplit Neki. ( Az órbottyáni bulira Ő főzött halászlét és pacalt ) 1 körül jöttünk haza. Hoztam pacalt, főztem hozzá krumplit. Pillegtünk, csajok játszottak. Fülike is itt volt. az 5 lány így jól el volt.
7kor beborult, dördött csattogott. Viki pánikolt hogy nem tudunk menni. 8kor elhallgatott az eső. Messze még villogott... de elindultunk, Fülit apja nem engedte. így addig Ő hazament. ( Ő is itt aludt nálunk:o)
Mire leértünk szépen kitisztult az idő. Nagyon szép tüzijáték volt itt a veresi tóparton. Végén görögtűz szerű a kishídról. Tetszett. de a lányok pedig el voltak ámulva:)
Robi megint csak morgott lefel, mondtam is Neki maradjon itthon. De jött, majd a kocsiba tovább morgott. Mondtam: Tisztta élvezet Vele elindulni bárhova is, totál negatív, és csak morog egyfolytában..ááááhh el is hallgatott, persze Neki is tetszett.... ahhh...
Hazajöttünk Fülike átjött, bohóckodtunk egy idejig, majd ágyba zavartam a csapatot:) Két Viki lent, Mimi Ildi fent, Zorka meg velünk.
Hja..2 éjjel nem pisilt be.

0 Comments On "Tüzijáték"