2007. augusztus 14., kedd 22:40:00

Ecsegfalváról:)

Jól aludtunk... Mimike elfért a fotelekben:))) Zorka persze bepisilt, énmár nem is hiszek benne hogy lesz olyan hogy nem csurog be. Alig adok neki inni 6 után. Most ezt próbáljuk, persze gumilepedő otthon maradt (bár szét is szakadt) így most vastag törölközőn alszik.
8 körül ébredtünk, kávém után reggeli a csajoknak, majd megcsináltam az ebédet. Csajok addig nagyon jól eljátszottak, rajzoltak, kutyáztak kint. Megnéztek egy mesét.
Délután kivittük Katókát a temetőbe, virágot vitt ki. Szegény gyalog már képtelen kimenni.
Hazajöttünk, gyorsan lecseréltük a szandit edzőcipőre, és irány a Berettyó - a kert végében a töltés mögött folyik - kint a főútról megközelítve, hisz ott lehet jégkrémet venni :o)
Szóval döbbentem. Persze voltam lent többszőr itt, de a folyóhoz nem mentem le pár éve, és a hídról látszott mindíg a víz.(most is) De most........ először nem is láttuk a vizet annyira benőtte a nád. Pedig régen cc 15 éve simán pecáztunk a szélén. Azért találtunk egy pici helyet ahol lejutottunk, de az meg tele van békanyállal.
Viszont jó nagyot sétáltunk:) Majdnem körbejártuk a falut szűk másfél óra alatt:)
Hazajöttünk, vacsi, és fűrdés. Vagyis zuhanyozás a csepp helységben:) Nagyon régi házikó ez, egy öreg nagynénivel, aki egyedül él itt. Mekk Elek módon megcsinált dolgokkal. ejjj..
De jól érezzük magunkat itt:)
Apájánkan hiányzunk:)))) Délelőtt csiholtam egy kis térerőt -- ugyan itt ahol a netet tudom életre kelteni , egész házban ez az egyetlen pont ahol egyes térerő leledzik:o) -- és mondta Robi hogy nagyon fura volt este otthon, hiányzott a szuszogás mellőle, nem zsibongtak a csajok.
( Ő mondogatta hogy jöjjünk le ide) este még egy édes sms-t is kaptam Tőle :o) Nem is emlékszem hogy mikor írt nekem utoljára...
Azt írja, nagyon szar nélkülünk, palacsintát sütött magának:) És ugye ezt a csajoknak szokta sütni:)
Holnap Túrkevére megyünk, Mücc-Müc (babanet chat) szerint van ott egy jó kis strand.
Meglátjuk:)
Csütőrtökön Dévaványára megyünk, anyu unokatesója hívott ebédre minket. Pénteken Katicát visszük be Kisújra, vásárolni akar..
Szombaton meg már megyünk is haza.

1 hozzászólás:

linbori Says:
2007. augusztus 15. 10:06

Lina 4,5 és még mindig be-be pisil...anyja lánya :(