2007. augusztus 2., csütörtök 7:16:00

Nyaralás még..

A végével kezdem:) Már írtam hogy imádom a szomszédaimat!!! Most megint Rólauk van szó.
Megkértem Őket hogy locsoljanak, etessék a macskákat míg nem vagyunk itthon. ( Eredetileg úgy volt hogy Ők mennek aug 9.én Horvátokhoz, és akkor me gyünk mi is Rovinjba utánnuk pár napra, de ez nem jön nekünk akkor össze)
Szóval nagyon rendesek voltak! Mivel én szerdán léptem le, Robi szombaton, utánna Orsié és Csabié volt a terep. Mindent rendbetettem, konyhát..stb úgy indultam el. Persze a Drágám hagyott galibát:)
Pl: főtt kukorica a zacskóban a fürdőszoba előtt a földön... -kukába indult vele, de nem ért célba- valami szalonna-husi a zacskóban a konyhapulton... mesélte Orsi hogy :
1) Büdösek voltak nagyon
2) Saját lábuk nőtt
És Persze mosogatni valót is hagyott maga után Robcsi.. Orsi ezeket elintézte, még gyomlált is a kicsi kertemben, Csabi locsolt... éééés... mikor beléptem a házba, értezem hogy itt takarítottak...
Orsi azt mondja csak porszivozott... de tuti fel is mosott:)
Csúcs egy nő... KÖSZÖNÖM ÚJRA!!!!!

Szombat este sütök nekik lángost:) Jövőhéten mennek Ők pihizni oda ahol voltunk. (irigy)

most keltenem kell a lányokat, többit este

0 Comments On "Nyaralás még.."