2007. augusztus 21., kedd 12:01:00

Itthon vagyunk ám...

Itthon vagyunk, csak időm nem volt írni:)
Szombaton fél2 kor indultunk, és fél4-re itthon is voltunk. Pedig még negyed ótát megálltunk Kenderesen is. Anyunak apai ágon élnek rokonai. Vagyis hát nekem is rokonaim:)) Tercsi néni, nagyapám testvére aki 87 éves. És a lányai, Ők ugye Anyu unokatesói. valamikor gyerekkoromban voltam ott, és elsőre megtaláltam a házat:)
Hazaértünk, kipakoltunk a kocsiból, és mentünk is Gödöllőre. H.Karcsi szülinapi bulijára. Apa gyerekkori barátja.
Ott voltak Edit barátnőmék is. Úgy örültem Neki,olyan rég dumáltunk már egy igazit. Ez a mostani nyár mindent átszervez.
Este 9re értünk haza, Robi egy üveg bortól kiütötte magát. Hiába, nincs hozzászokva az italhoz. Én meg az ittas fejéhez:) Nem bííírom. Este gyorsan csináltam még 4 liter tejből madártejet. Majd egy hatalmasat aludtam az ágyamban:) Zorka valamikor étjött, Apa intézte, bepisilt ugye..
Reggel gyorsan átmentünk JAsperékhoz, füvet vágni. Vasárnap jöttek haza Horvátoktól, Robi locsolt a héten Náluk, a fű meg jól megnőtt:) Nem is a telek mérete, hanem a fűszálak hossza sűrűsége volt sok:) Robi megvárt vele... Ő az utcán vágta le, én meg bent, jó kis munka megosztás:) Vittem egy tál madártejet a hűtőjükbe:) gyorsan feltöröltem és végeztünk is.
Csajok addig reggeliztek, öltöztek. Ildi még itt volt. Fél 10kor zsuppsz kocsiba irány a vidámpark. Robi széthiztizte magát, hogy k..va sokan lesznek, stb.. menjünk szerdán majd. 23-ig volt érvényes az üdülési csekk, és hát amugy is... Ildit pedig vinni akartam magunkkal.
Ő meg akkor már nem lesz itt.
Bementünk, az első órában minden hova egyből feljutottunk, utána sem kellett sokat várni a többinél. Robi, Ildi mentek pár drukkosabb játékon is, de alapból a nagyjaim felültek mindenre. Óriás kerékkel kezdtünk. Mind:) De pl a hullámvasútra Robi Ildi Viki Mimi simán mentek. Zorkát nem vittem fel:) de sokmindenre felült a kicsi is:) És tetszett Neki.
Estére Orsiék is hazaértek.

0 Comments On "Itthon vagyunk ám..."