2008. január 4., péntek 20:54:00

Az elmult idő....

Rég nem írtam, nagyon rég:) Sőt:) Még annál is régebben.

Karácsony:

Jó volt hogy hétfőn volt a szenteste:) Szombat-vasárnap a nagy semmit csináltuk. Egy kevés sütögetéssel, vasárnapi anyós-ebéddel. Vasárnap mégis csak vettünk fenyőt. Valahogy most igazira vágytam, nem a műre:) Este Robi még be is állította a talpba - nem volt egyszerű - be is hoztuk hogy reggelre kiengedjen. Isteni illat lett a nappaliban.
Hétfőn reggel Robi elment dolgozni, de 10kor már itthon is volt. Reggel 7kor ébredtem, Sogorom fél 10kor átjött, leszedte megheggesztette:) Apa újra rávarázsolta, és 11kor csak elkezdhettük díszíteni. Közben előkészítettem a késői ebédnek valót. Pulykamell mézes-mustáros szószban, mandarinnal volt. Halászlé, káposzta... ezeket anyósék hozták. Fagyos hangulattal. Mondhatom , jó volt. Enni sem igen akartak, már ettek otthon. Apósom tudja mikorra kell időzítenie a hiszijeit. Még ha ezek nem is nekünk szólnak, hanem a sógoronőm férjének. Akivel nem ülnek le egy asztalhoz, így elég érdekesek a családi ünnepek. Sógornőmékkel egymás mellett lakunk, Ritát nagyon szeretem, jól kijövünk egymással. Rita a két nagylányával 11re mentek Anyósékhoz, de ugye nem értek oda csak 12 körül. Itt már kezdődött. Végül is megebédeltek majd Ritáékkal jöttek hozzánk. Persze Ritáékhoz nem mentek át. Az látszott hogy valami nem ok, nincs jó kedv. Rám is rámragadt. Kaja után sétálni mentünk, persze ezt Jézuska kileste és mire visszaértünk be is pakolt a fa alá. Lányok visítottak, örültek. Megkapták amire vágytak:) Fél óra és Robi hazavitte Őket Gödöllőre. Mikor visszajött, átjöttek Ritáék, mind. Velük jókat röhögtünk már. 10kor reptettem a pizsamát.

25.én Anyunál voltunk. Jó volt. Nagynénémék és unokaöcsém is ott voltak. Jencitől társasokat kaptak, pár órát a szőnyegen töltöttünk és játszottunk a lányokkal:) Jókat ettünk...hmmm:)



26-án itthon pillegtünk. Kajánk volt, semmit nem csináltunk. Anyuék átjöttek délután, este megérkezett a keresztlányom, Ilcsi is. Innentől a csajoknak Ő volt a favorit.

0 Comments On "Az elmult idő...."