2008. január 30., szerda 21:51:00

Köhögés..Viki fekete pontja

Mimóza jobban van, attól eltekintve hogy néha köhögőrohamai vannak. Délelőtt olyan csodásan sütött a nap, hogy kivittem Őket sétálni. Egy órát meneteltünk itt a környéken, hihetetlen milyen nyugi van erre, ez köszönhető a -még- sok hétvégi háznak.

Délben Robi ment a suliba, Eszti is jött. Itt volt délután velünk.
Viki ma megkapta első fekete pontját, nem figyelt az órára. Mikor hazajött és mondta.... én elröhögtem magam, aztán persze próbáltam komolyra venni a figurát.
Este persze mikor Eszter már nem volt itt, leültem vele beszélgetni. Hogy azért neki is tenni kell, és főleg Neki kell azért tenni hogy ne legyen több fekete pont. Bírja ki, szünetben délután hétvégeken lehet barátnőzni, beszélgetni..stb de ne az órán.
Mire Ő: -De addig elefelejtem mit akartam mondani Esztinek!- :):) mivel egymás mellett is ülnek 2 napja:)
Még azt mondta hogy Ő nagyon buta kislány.. na az ilyen gondolataitól frászt kapok. Gyorsan magamhoz öleltem, és mondtam neki dehogy buta, sőőt, Ő nagyon okos kislány, nem jót csinált. Ennyi, de ez váltotatható.
Apa meg közbeszólt, ha nem változtat, akkor őt nem viszi a 3D-s moziba el, csak a tesókat és az esztit. Erre is kiakadtam, de Viki előtt nem kaptam le a fejét, de lesz még egy köröm vele. Persze én is tiltok ha kell, de már elpityeregte magát, megértette a lényeget, nem kellett volna még belecsikarni a kis szivébe, holott nálunk Robi aki nagyon ritkán büntet.
No, de..okos a csaj, remélem tanul belőle. Viszont írni olyan nem szépen ír:( Tud, ha akar, de nem akar:)) Majd scannelem a füzetét:)

0 Comments On "Köhögés..Viki fekete pontja"