2008. január 29., kedd 23:26:00

Ma

Most este Mimó elaludt elég korán, még 7 előtt. 9 körül láttam rajta hogy nagyon piros, újra emelkedik a láza:(
Remélhetőleg kialussza reggelig.
Ma már én is kidőltem. Közben kicsik itthon vannak, Vikit suliba hordom. Mimcsi ma már mehetett volna úszni is:) Felvették :) De majd csak jövőhéttől viszem.
Zorka harmadik hete van itthon. Első héten hétfőn folyt a nózija csak egy kicsit... kedden itthon hagytam, szerdán semmi baja nem volt:)
Következő hétfőn telefonáltam hogy akko rkedden viszem, ( előzőnap 11ig kell leadniuk a kaja-adagokat) mikor mondta Borikanéni hogy 8 gyerekük már beteg.. döntöttem, marad itthon. Pénteken ugye Mim beteg lett, most meg nem fogom vinni és beteg Mimit sokáig itthon hagyni egyedül. Reggel 10 percre maradnak egyedül , míg Vikit ledobom a suliba és délben hazahozom. (Szomszédék addig figyelnek rájuk) de most hogy ilyen cudarul vagyok Sanyi (másik szomszéd) leviszi Vikit a suliba, Robi eljön előbb, és hazahozza. Nagyobbak meg megoldják.

0 Comments On "Ma"