2008. január 25., péntek 21:27:00

Mimike

Tegnap du 4re kellett vinnem úszni. Felvételi úszásra. Ahova eddig járt, illetve akihez, Ő gyógyuszis. Miminek nem volt rá szüksége, csak Ernőbácsi tanította anno meg Robit is úszni, és minden gyereket a családban:)
Most szeretném tovább vinni, hisz szerintem Mimike nagyon jó.
Úgy volt hogy úszik pár hoszt és megmondják... végig úszta az egy órát:) Majd mikor bementem érte ( addig a galériáról néztem Őt) ezt mondták:
- Kiemelkedően tehetséges a kislány. - még a hideg is kirázott:)
Tudom én hogy tényleg picit átlagon felüli -és nem vagyok elfogult:)) áhhhnem:))- ahogy megtanul, elsajátít dolgokat. De tényleg:) Van összehasonlítási alapom. Holott NEM szoktam egymáshoz hasonlítgatni a lányaimat, sőt harapok is az olyan mondatokra mint hogy :
- Te miért nemtudod, hisz a tesódnak megy..-stb... Szerintem ennek is tudható be hogy Vikikém, aki kicsit sutább nem érzi kevesebbnek magát mint a Mimi pl az úszásban.
De azért tudom hogy melyik gyerekemnek mit kell tenni ahoz hogy ugyanazt elérjék.
Szóval február 1.-velkezdhet Mimike:) 3-4 ig fog járni 2hét/5óra.
Miminek minden akadály bevétele könnyen megy. Legyen szinte bármiről szó.
Most épp azzallepett meg, hogy olvas. Ismeri a nyomtatott nagybetűket. Pedig még egy szinten sincs Vikivel,mikor Ő tanul:) Ő az én kis ügyeském. Az egyik:)

0 Comments On "Mimike"