2008. január 30., szerda 0:12:00

Állatok a családban

Tudom...sokan nem bírják a macskákat így, de hát nálunk ez van:) Az én családom nagyon álltabuzi.
Emlékszem kiskoromban , mikor még Anyu szülei -imádott nagyszüleim- éltek, sok macskánk volt, kutya is minimum kettő, Macskája mindenkinek volt:)
Na, ezt Anyuék továbbvitték. Mindkét nővérének van macskája, bentlakásosak. Nagybátyámnak is sok-sok állata van. Bár Ő a nagyobbak felé húz...ló, tehén, bárány...stb.

Mikor Robival megismerkedtem, volt egy kutyája, szerette is..de...nem úgy ragaszkodott hozzá mint én az enyémhez. Nekem volt akkor egy 10 éves Újfunlandim. Rockynak hívuk. Imádtam, nagyon jó kutya volt. Mikor Robival összeköltöztem Gödöllőn, a kutya anyunál maradt, hisz panelban vettünk ki lakást. A kiskutyám 3 hét múlva elpusztult. Azt hittem belehalok. Annyira szerettem..és a mi napig látom a szomorú szemeit, ahogy nézett rám utoljára. Pedig 2-3 naponta mentem haza hozzá (is) de tudta hogy elhagytam. Nagyon rossz volt. Akkor megfogadtam hogy kutya soha többet nem kell nekem. 10 éve pusztult el.

Az év karácsonyára beköltöztünk a ház tetőterében kialakított lakásba. Addigra Robi belement hogy a cicámat átvigyem. Panelba nem akarta, de hát itt is csak a lakásban volt, max a teraszra ment ki. Fekete félperzsa macska volt. Volt, mert ő sem él már:(
Robi aki nagyon nem szívlelte a macskákat, egy hét múlva csak bámult hogy mennyit játszik (2 éves ivartalanított) az a hatamas kandúr. Nagyon jó fej volt, sokat röhögtünk rajta. 99 szeptemberben pocakos maradtam Vikivel, Ördog cicát egyből visszavittük Anyuhoz. Volt még pár szép éve:) Egyszer nem ment többet haza.....:(

99ben egy szívtelen ember kitett a boltunk elé egy kiméretű kutyát, aki ott a sarokba bekuporgott. Másnap a kőre elett két csepp kiskutyát, megsajnáltuk befogadtuk őket. Anyakuttyot elütötte az autó, egyik kiskutya megmaradt nekünk. Ő most is meg van, itt él velünk. Pici a neve:) kislány, de ivartalanítva van ő is. Kinti kutya, szófogadó, gyerekimádó. Rajong értünk, de csupa nagybetűvel. Rocky után kb 2 éve engedem magamhoz közelebb ezt a kis kutyát. Eddig is szerettem, de nem annyira. Pedig tényleg imádni való, főleg a gyerekszeretete miatt.

Macska: 3,5 éve anyutól hoztunk egy kiscicát, de kint is volt hideg is volt, szomszédban van 2 roti...kiscica eltűnt... majd a következő nyáron kint voltunk horvátoknál 2 hétig. Olyan szuper nagy szállásunk volt, hogy a második hétre 4 haver srác kijött utánunk. Viki előtte való nap vetettt Robival műanyag macskákat és az egyik a fehér egyből kedvence lett. Megjöttek a srácok, és egyből mutogatta Nekik. Mire Laci rávágta.: -Nekem ilyen kicsik vannak otthon, hazamegyünk majd kepsz egyet. -mondta Vikinek. Na ugye egy 5 évesnek több sem kellett. ÉÉÉs..hazajöttünk,másnap itt volt a kismacska... ő lett Jucika ...remek, gondoltam, mert ráadásul valami angol fajtiszta dög. Laci közölte Robival, nem lehet kiengedni:) Én nem bántam...de Robi:)
Két hétig bent volt, addigra megszokott minket, és kiengedtük, Vékonycsontú kis nyurga volt, szőrnyen nézett ki:) De piszok sokat játszott. Minden este a kádban kötött ki, ha nem engedtük le fürdés után a vizet..szőrnyen nézett ki:) Nem vittem időben ivartalanítani, lettek kiscicák. Pont mikor nyaraltunk, szomszéd és anyu meghagyták őket. 3 született. Egy magmaradt nekünk. A megmaradt kiskrapek először János lett, majd Bundás János, majd Bundika.
Ilyen kedves macskánk nem volt még, bármit csinálhatnak vele a csajok..csak dorombol nekik. Igaz nem bántják, inkább túl szeretik. De ha kikéreckednek egyől mozdulnak, ha be akarnak jönni engedikbe..enni inni adnak nekik. Nyáronnem látni őket csak kajánál, de ilyenkor. Ki nem mennének, csak ha már nagyon muszáj, mert almot nem vagyok hajlandó bent tartani.

Zorka valamelyiknap mesézett, Juci ugy gondolta megmelegíti, és bebújt a takaró alá:



macskaterápia:



jó hosszú post lett , de leírtam mindet:)


4 Comments On "Állatok a családban"

Ancsika Says:
2008. január 30. 12:36

Imádnivalóak!!! Én egyáltalán nem vagyok ellenük, söt, azt vallom, hogy egész másképp nö fel egy gyerköc, ha vannak állatok is családban. Nekünk is van egy kutyusunk és még macskoszunk is. Ök a 2. és 3. gyermekeim! :)
Cupp♥

Névtelen Says:
2008. január 30. 15:37

Ha csak annyit mondok : 12 éve van macskánk. Panel, 5. emelet és 3 befogadott macsekunk van? A legidősebb 13 éves a középső 8 és a kicsi 4. Amikor pocakos lettem szinte mindenki azt hitte, hogy akkor macskák kipaterolva. Nem nekik lett igazuk...Ne mszoktam nagy dobra verni, mert nem akarom meghallgatni, hogy "úristen, panelben, ikrek mellé 3 macska...." Amúgy én is állatmániás vagyok..kutyákhoz különösképpen vonzódom lelkileg. De kutyánk csak akkor lesz, ha kertesben leszünk majd:)

vimizo Says:
2008. január 30. 15:50

Mian! pontosan! Sokkal nagyobb felelősség érzetük van szerintem. Hisz figyelni kell a ki sállatra, nem szabad fájdalmat okozni nekik..stb.:)

vimizo Says:
2008. január 30. 15:57

vaxikám:)
örülök neked is:) én is épp emiatt nem szoktak beszélni , mesélni róluk, mert jön a fejlekapás.
Igaz csecsemőknek nem volt mellettük bent állat, de előtte sem sokáig.
Robi nagyon nem akarta, de már megszerette őket. nem volt más választása