2008. január 29., kedd 22:56:00

Betegség

Kezdte Apa múlthét kedden lázzal. Egy éjszaka kialuda magából. Azóta sincs baja.
Pénteken reggel Mimike mondta hogy fáj a torka miko rfelkelt, ivott teát, és el is mult neki. Gondoltam csak egy ébredéses torok kaparás.
Zorka itthon maradt. Majd 10 körül hívott Ildikónéni, hogy Mimi melegszik.
Hazahoztam kapott nurofent, és a 37,9 le is ment. Torkát is fájlalta, szopogatott strepilst.
Este lent aludtam vele, és alvás közben melegedett..reggelre 39.2 lett.
Nurofen ..nem ment le, csak 38.8re.
Kihívtam az ügyeletet, (felnőtt doki, nem gyerekorvos) helyből lekapta a fejemet, hogy miért adok nurofent, az tönkreteszi a máját, veséjét. Mondom ok, de akkor mit?
Ő mondja hát kúpot! Az nincs itthon??
mondom: -nincs.. nem szoktak betegek lenni. Magyaráztam volna tovább, szinte lehülyézett.
Ok, tudom kell lenni, de eddig azt hittem a nurofen jó. Dokink gödöllői, nem találkoztunk egy éve.
Hisz tényleg nem voltak betegek 2 éve. Na a kúp ugye receptköteles. Most azért nem mentem fel, ami meg volt azok már rég lejártak....
Mire esetleg újra kellne valami gyógyszer rég le van járva. Pár alap van itthon.. de felbontott lejárt cuccokat nem vagyok hajlandó tárolni.
Szóval semmit nem adott, semmit nem csinált el is ment. Fél algot adtam Mimikének délután és este is. Vasárnap reggelre le is ment a láza de szombat reggeltől semmit nem evett.
Vasárnap dokibácsinkat elértem, hétfőn tudott csak kijönni. Vasárnap déltől Mimcsi láztalan volt, de torka nagyon fájt, és nem volt hangja. Hétfőn délelőtt mint akit elvágtak....torka sem fájt, hangja is volt. Igaz köhöni nagon köhög. Viki péntek-szombat este anyunál aludt, jobb is volt mert Robi nem volt itthon hétvégén, és csak egymás agyára mentünk volna, Ő az unalomtól én a hisztijétől.
Zorka ezer fordulaton pörög:) Semmi baja. kopp-kopp



Beteg Mimi





0 Comments On "Betegség"