2008. január 16., szerda 0:56:00

Viki


Vikikém pánikoltat olykor:)
Este fekszenek az ágyban. Felegyek, megpuszilgatom Őket, Viki belémcsimpaszkodik, majd azt mondja:
- Nem akarom hogy meghallj!!Soha ne halj meg Anya!

De jó is lenne nekik megigérni. Egyszer azt mondtam Robinak, hogy milyen rohadt egy dolog, hogy mi fogjuk egyszer az életük egyik legnagyobb fájdalmukat okozni:(

Vannak dolgok, amiket olykor fontosnak tartok Robinak elmondani, hogy mit kell tennie ha velem történne valami. Olykor elég sűrűn, de megnyugszom tőle:)
A legelső az volt, hogy ha valami történne, nagyon figyeljen oda arra hogy Anyuval sokat legyenek együtt hisz nincs tesóm.
Vagy hogy épp melyik csajszikánál mi az amire odakell nagyon figyelni. (hmm Zorka mindíg hajazik, mondtam egyszer vágjon neki a hajamból) vagy ahogy a karácsonyok. Robi és a nővére úgy nőtt fel, hogy nagy ívben tojtak a meglepikre, nem csak karácsonykor. Robit így nem is érdeklik az ünnepek igazán, nem érezte át soha az izgalmát. Robi lelkére kötöttem hogy soha de soha ne merje megtenni hogy a fa alatt ne legyen meglepetés ajándék a lányoknak!

Van aki megütközik ezen, de engem megnyugtat, hogy "útbaigazítom" kicsit Apát:))
Hál' Istennek nagyon nagyon jó apa, de vannak dolgok amiket én tudok a csajokról akaratlanul is.

3 Comments On "Viki"

vimizo Says:
2008. január 16. 21:46

proba

Puccos Says:
2008. január 17. 8:59

Furcsa!!!Nekem is sokszor van ilyen gondolatom.Ez a sok mi lenne ha......Csak én nem osztottam meg ezeket a gondolataimat apával.Lehet kellene???!!!!

Ancsika Says:
2008. január 17. 13:10

Érdekes, hogy ebben a korban milyen gyakran foglalkoztatja a gyerekeket a halál gondolata. Max is kérte már tölem, hogy ne hagyjam el és ne haljak meg soha! Vajon honnan jönnek ezek a gondolataik? És tényleg, milyen jó lenne tiszta szívvel megígérni nekik, hogy ez sosem fog bekövetkezni. Megmagyarázhatatlan dolgokat, szavakat szül a szeretet; a feltétel nélküli szeretet, amilyen az anya-gyermek "szerelme"! Mi is óvjuk, féltjük Öket és ez fordítva is így van! A leggyönyörübb, de egyben a legfájóbb dolog is a világon! :) Jó Neked, hogy 3 szorosan is megélheted! De nem irigykedem, mert nekem is itt van szerelmetes Maxom! :)
Ölelés