2008. február 18., hétfő 10:29:00

Hétvége

Pénteken suli után Eszter jött hozzán, úszás nem volt Miminek aznap. 5kor hazavittem a kislányt, megfürödtünk és pihiztünk:)
Szombaton Apa dolgozott délig, mi a csajokkal lementünk a piacra, lángost reggeliztünk, anyunak vettünk papucsot, majd át is vittük neki.
Csajok persze egyből kinder tojást kértek, majd Miminek eszébe jutott a persely. Pénteken Robi hozott nekik 3 db perselyt. Egyet kineveztünk medence-gyűjtőnek:) Amibe akár naponta 500 Ft-ot bele(kellene) dobni. No, Mimcsi kérdezte a Mamát, hogy kaphat e tőle 500 Ft-ot. Anyu adott mind3 csajnak 500 ft-ot. Kinderek még nem voltak felbontva, hazahozatalt várták. Kérdezem Tőlük, hog ynagyon kell e az a tojás. Zorka egyből rávágta, hogy inkább Ő nem is kérte:) Vissza adták anyunak:) Örültem nagyon, hisz megértették hogy nem kell mindíg édesség. A medence amit kinéztünk nem olcsó, meg is beszéltük hogy szüli névnapokra ne vegyen nekik senki semmit , hanem erre gyűjtsünk.
Csajok lelkesek is, hisz tudják sokkal jobb lesz a medence mint még egy baba. Ami már nem gyenge mennyiségben van itthon...
Csináltam tejfölös pipipörit, nokedlivel, uborkasalátával. Este sütöttünk még muffint.
Vasárnap Apa csinált paraszt reggelit, ( héjában sűlt krumpli, lilahagyma saláta, kolbász szalonna, főtt tojás..stb ) közben én a milánóit ebédre, majd bementünk a Mertoba (boltba bevásárolni) majd az Auchanba. Autópályához akartunk kocsikat venni, de nem kaptunk, Viki kapott egy farmert, mert reggel mikor felöltözött bokájáig ért a farmarja.:) Két hete még tökéletes volt rá...
Hazajöttünk, és jöttek is anyuék ebédre. Egy óra pihit tudott magának szervezni, rántottam ki húst a tésztához, megebédeltek és már mennie is kellett. 4 körül jöttek barátnőmék, itthon hagytuk a fiúkat a gyerekekkel, és elmentünk az IKEAba.
2700 Ftot költöttem összesen:) Ettünk is ott Edittel, megnéztünk pár dolgot, 8 körül értünk haza. Csajok addig megfürödtek, így már csak fektetnem kellett Őket:) Zorka el is aludt egyből:) Én is:):)
Vikikémmel elfáradtam a hétvégén, de erről később....

0 Comments On "Hétvége"