2008. február 7., csütörtök 22:23:00

Mimcsike

Reggel nagyon fájt a karja.. így maradt itthon, és 10kor vittem be az oviba, hisz a csoportban ma volt a szülinapjuk - minden hónapba egyszer szülinapoznak - Zorka is ott maradt.
Reggel negyed 9kor már sült az első adag muffin, ezt vittük be..cc 50 darabot.
Hazajöttem és fura volt 4 hét után hogy egyedül vagyok...elmentem futni. Majd tornáztam is egy jó negyed órát, majd befeküdtem a forró vízbe... Mennyei volt:):):)

Délben mentem összeszedni őket és pár dolgot elintézni... Hazajöttünk, ittam egy kávét, és mehettünk Úszni. Onnan elgurultunk Vikiért -délbe Esztiékhez mentek - hazajöttünk...és most ültem le... másfél kilo húsból sütöttem fasírtot holnapra. Megyünk síelni:) Most az osztrákokhoz. Biztos jó lesz. Lécek bent, kaja elkészítve:) Csajok rég szunyálnak. Zorka Ritánál aslzik, reggel viszi Apóshoz majd délben haza is hozza magához. Kis édes pofám, már most nagyon hiányzik. Olyan jó kislány, hihetetlen jó vele lenni. Sogornőm csak lélekgyógyítónak hívja:)
Most azt hiszem nekem is aludnom kellene...

0 Comments On "Mimcsike"