2008. február 2., szombat 19:56:00

A fogyim

Hát az úgy volt... hogy egy éve hol belekezdtem-hol feladtam.
Január elsejei fogadalomba nem fért bele, mert chat-buli, Mimi szülinap...
de két hete elkezdtem. Újra. ( itt kéretik nagy dukk, hogy ne legyek gyenge)
9 napja iszom a neera szirupot, emelett nem lehet enni..semmit. 10 napos kúra.
Állítólag jól kipucol:) Na, csak nem állítólag. 5nap után minust 5 kg mutatott a mérleg. azóta is annyit. Holnapi nappal vége a kúrának, így hétfőtől a 90 napost fogom csinálni.
Szomszéd barátunk kérdezte hogy hogy is néztem ki..előszedtem képeket én is megdöbbentem a régi magamon.
Elmeséltem a chat-en andianyunak és apának, képet kértek, bescanneltem.
Ha már fent van, akkor ide is beteszem.
Itt 55 kg voltam. 60 ig szeretnék... jó huszas...:( Őszig szeretnék.








Mostanában:


12 Comments On "A fogyim"

Kisvakond Says:
2008. február 3. 8:38

Hajni,

nagyon sok kitartást és akaraterőt kívánok, de amennyit eddig megismertem Belőled, szerintem meg van és a kívánt eredmény meg lesz :o)!
Csak így tovább és májusban lealázzuk az összes kockás hasú, darázs derekú playmate-et:D

linbori Says:
2008. február 3. 9:36

Drukk!
Bár szerintem most sincs miért szégyenkezned! ;)

Névtelen Says:
2008. február 3. 13:33

Mindenem ökölben érted, meg magamért is. Nekem is cca. 15-20 kéne, hogy lemenjen. Hétfön kezdem. Indul a verseny???? :)

Ancsika Says:
2008. február 3. 13:38

én vagyok a névtelen :)

vimizo Says:
2008. február 3. 13:47

vaxika:))) ígyvan!!! hajrá Neked is..és kösziiiii

vimizo Says:
2008. február 3. 13:48

linbori:) cupp...drága vagy...

vimizo Says:
2008. február 3. 13:49

Mian:) hajrááááá

Holnap én is kezdem a 90 napot....

Névtelen Says:
2008. február 3. 21:34

Nagyon dögös voltál 55 kg-osan is. Mondom is,mert szerintem most is nagyon jól nézel ki! De ha te úgy fogod jobban érezni magad a bőrödben,drukkolok a -20 ért:) Sok kitartást hozzá:)
Más! Gyakran látogatom a konyhás blogod és az oldalad is,kérdéseim lennének...írhatok mailt?
Puszi nektek!

vimizo Says:
2008. február 3. 22:53

TomiBeni Anyu:)

Köszi, aranyos vagy.
Most jött el az ideje, hogy jobban érezzem magam:)

Persze írhatsz, vimizo@vnet.hu
vagy itt jobb oldalt a skypeval is el tusz érni.

pusz Nektek is!

Andi* Says:
2008. február 4. 18:27

Azt hiszem, hogy ez a fogyás inkább neked fontos, mert ha egy kivülálló szemével nézem akkor nincs itt semmiféle vészhelyzet :D

Névtelen Says:
2008. február 4. 21:40

Döbbenet más vagy.
De nekem így jobban tetszel.:)
Nem lehetne a kettő között valami átmenet?

Azért megy a drukk!

vimizo Says:
2008. február 4. 22:26

Édes vagy:)
Ennyire nem szeretnék lefogyni, sogornőm most 55 kg-ra fogyott..brutál...mmint aki anorexiás. 60-62 vel kibékülnék.