2008. február 4., hétfő 9:09:00

Még tegnapról...a kukiról

Pizzát rendeltünk délután, mert csak egy kis borsó levest ütöttem össze, nem volt kedvem máshoz...

Kértem rá kukoricát.... könyörgöm..miért kell kukinak visszaolvasni?
annyira nem szeretem amikor rövídítenek, se írásban se szóban.

eszembe jut ilyenkor amit cory mesélt, chaten írásban Ő rákérdez: ya ?? miért így írod?? - a ja-t rövidítem...

áááá

4 Comments On "Még tegnapról...a kukiról"

Kisvakond Says:
2008. február 4. 14:55

Én is utálom..és a zöldségesben is utálom, hogy pari és sali és kovi-ubi.

vimizo Says:
2008. február 4. 17:47

vaxi, jajj ne is mond....
és a többi és a többi....

Névtelen Says:
2008. február 4. 21:37

És emlékszel Hermione-ra?
Halibali=halálos baleset.
Eszméletlen morbidra sikeredett, mégis napokig ezen röhögtem.:)

vimizo Says:
2008. február 4. 22:22

Ne is mond:))) Emlékszem.....

hogy vagytok???