2008. február 24., vasárnap 7:27:00

péntek


Pénteken hajnalban újra Semmeringnek vettük az irányt. Most 5kor indultunk fél 7 helyett, így nyitásra ( 8.30) oda is értünk. Lent a völgyben már +4 fok volt ekkor. Gyorsan felöltöztünk kipakoltunk jegyet vettünk és mentünk is fel. Nagyon jók voltak a pályák, középen o fok körül lehetett, nagyon kellemes volt. Csajok egyből ráéreztek, Viki nagyon ügyes! Mimi meg bátorodik folyamatosan:) Nagyon édesek:) Simán otthagynak engem:)
Ugye én meg full kezdőnek számítok, kb 5-6x volt eddig rajtam léc, meg van egy stabil tériszonyom, amitől nem merek gyorsan csúszni, ennek ellenére próbálkozom folyamatosan:) A hóekézést elhagytam -végre:) -de gyorsabb csak picit lettem. Viszont a legtetejére is felmentünk, ahol a srácok és a gyerekek gyorsan le is értek, én nem. Nekem nagyon piros volt az a pálya:) De esés nélkül lejutottam. Vikikém egyszer sem esett, Mimicsike 2x ült le, és 2x estem, egyszer hasoncsúsztam egyszer háton jó pár métert. Piszok Robi a másodikat fel is vette. -majd megpróbálom megvágni és felteszem itt fent jobbra a jukeboxba-
A hegytető után megálltunk a Hüttében, ebédeltünk, pihentünk egy kicsit, Mimcsi lábacskái a fenti pályán elfáradtak. Utána még csúszkáltunk párat. Találkoztunk ismerőssel a pályán...
Nagyon jó napunk volt, sokat röhögtünk hülyéskedtünk.
Viki szinte egyből bealudt, Mimi csak fél 7 felé... pedig hajnal fél 5kor keltek. Igaz fel sem ébredt hogy ágyba tettük, reggelig szinya volt.
Zorka szegénykém nem jött ki a Papával aznap, de Rita haza is hozta du 2-kor magához. Este velem is aludt:)

0 Comments On "péntek"