2008. február 11., hétfő 10:13:00

Ülőgarnitúra

2008.02.11. 8-32-35 2008.02.11. 8-32-57 2008.02.11. 8-33-12

Szombat reggel Robi fél 8kor ébresztett, Kávét kaptam ágyikóba, ami mellett még fél órát aludtam úgy hogy tartottam a kezemben..uhhh...

Nagyon fáradt voltam.

Apa ment be Macához -nagynéni- az ülőért. Piszok gyorsan haza is értek, fent a játszószobát szétzúztam addig, hogy a régi ülőt felvigyük... aham...nem férte fell a lépcsőn.

Eszembe jutott hogy a Eszter anyuja mondta hogy neki tetszik, felhívtam... át is vitték a fiúk Nekik. Két fotel megmaradt. Majd lesz sorsa...

Este 8ig le sem ültem, olyan fáradt voltam már hogy állva aludni tudtam volna.

Közben Viki barátnőjét is elhoztam délután, itt aludt, Anyut köszöntöttük,pénteken névnapja volt. Aranka :):)

Imádom a nappalimat, olyan szép tágas lett, főleg hogy Robi szgépét menesztettem a szobából :)

Este még a barátaink átjöttek, pokereztek. Kriszti meg én csak néztünk ki a fejünkből :) Beszélgettünk, tévéztünk. Mimikémnek estére nagyon fájt a sarka, mintha valami megszúrta volna, nem bírt ráállni, cataflam cseppet kapott, betadinnal lekentük. Reggelre nem igen volt semmi baja..azért figyelem. Lehet a síbakancs megnyomta kicsit....

Fél1kor mentek el a többiek, Zorkával lent aludtam, kéééényelmes az ágyikó:)




0 Comments On "Ülőgarnitúra"