2007. június 27., szerda 21:54:00

Amikor Boldogat volt nekem :o)

Nem is írtam le.
Pedig piszok jól estett:)
15.-én szülinapomon este elmentünk a suliba Csicsi ballagására. (unokahug)
Zorka elaludt a kezemben, haza is jöttünk, lefektettem a nappaliban gondoltam átöltöztetem pizsibe majd hagyom aludni reggelig, baja nem lesz ha kimarad egy fürdés. Nem öltöztettem rögtön át, még összepakoltam amit ugyhagytam, meglocsoltam a szomszéd néninél, akik elutaztak. Locsoltam itthon.
8 körül csörgött a telefon, Kriszti a szomszédból hívott hogy menjekát,mutatni akar valamit. Mondtam, nem tudok Zo alszik, ráadásul lent a nappaliban, lesik stb..
Mondja: ohhh..de csak egy percre ugorjak már át..
Bezártam az ajtót és átszaladtam. Kint játszottak a skacokkal az udvaron, teraszra értem,mikor a másik szomszéd család Jasperék tortával, pezsgővel, virággal a kezükben kijöttek a konyhából. Nem kellett több:)) Elpityeregtem magam.
Olyan nagyon jól esett!!!!Robi is hiányzott, csajok is hiányoztak..
Sógornőm közönbössége is fájt.. de ott akkor nem számított már.
Rájöttem hogy nagyon-nagyon jó barátaink vannak!!
Hazamentem, felébresztettemMancsikát, és 11ig ott voltunk Krisztiéknél.
Orsi sütötte a tortát, Kriszti sajtos sütit:) Imádom Őket.

KÖSZÖNÖM MÉGEGYSZER NEKTEK!!!!

Azóta nem érdekel se a sogornőm, pedig nagyon fájt ami történt...
(pedig nagyon jóban voltunk, de sokat változott. Talán egyszer leírom mi volt)
hisz annyira jó barátaink vannak. Nem is kell ennél több:)


0 Comments On "Amikor Boldogat volt nekem :o)"