2007. június 24., vasárnap 12:38:00

Minden

Pár napig nem volt időm írni.
Kedd-szerda szintén punnyadós volt, nem csináltunk semmit Zorkával és mégis.. Játszóztunk, fagyiztunk, szerdán átmentünk Gödöllöre egy órát a boltban voltam.
Zorka 100% igényelt minden percben. Nagyon édes amugy de elfáradtam Vele:) Jobb hogy több gyerekem van :) Több lopott percem van magamra, mint egy gyerekkel...
De nem is lopott percek, mert nem sajnálom, nincs miatta lelkifurcsim. Igen is jól esik regel fél órára befeküdni a kádba ébredés után (imádom) Ők rajzolnak, babáznak, közben be jönnek a fürdőbe beszélnek hozzám, stb.. de mégis vannak üres percek:) Ha nem lennének ilyenek, akkor valszeg be is diliznék:)

Na de szerdán este hazajöttek. Zorkával épp tusoltunk fent a fürdőben. Hallottam ahogy jöttek be lent, és Mimi kis vékony hangját, ahogy belépett: "Jajj, de széép!!" Mondta ezt a nappalira:)
Imádom:) Vikinek is tetszett,Apának is. Valami eszméletlen barnán jöttek haza, picit haragszom is az apjukra, mert ezek szerint túl sokat voltak a napon.

De mióta itthon vannak, egyszerűen nem érem utól magam a házimunkában:( Valahol valami szét van pakolva mindig:( én meg a rendmániámmal.... visszább kellene venni belőle, de rohadtul nem érzem jól magam ha nincs rend. De nehéz rendet tartani.
No, majd Anyu elvizi Őket pár napra:)

Anyunak rendeltem CEWE fotókönyvet. Nagyon kiváncsi vagyok hogy milyen lesz. Pénteken a csajokkal és a szomszéd Vikivel átmentünk Anyuhoz. Vittünk neki szép virágokat:)
Szombaton mentünk át ebédre. Olyan isteni tyúkhúslevest tud Anyu főzni. ..
Onnan mentünk moziba, elvittük a csajokat a Shrek 3. -ra Szomszéd Krisztiékkel ott találkoztunk, Ők megvették addig a jegyeket. 11-en voltunk egy sor elfoglaltunk. Azt mondták nem jó 3. rész. Tény , nem annyira kicsiknek való, de mi végig röhögtük:) Tetszett. Zorka befelé is, hazafelé is aludt a kocsiban. Kijött velünk Sutyi is ( Apa haverja) Este Krisztiék, Jasperék jöttek át, szalonnát sütöttünk, Jó este volt sokat röhögtünk nagyony. Volt pár doboz sőr itthon, Robi és Csabi besöröztek ( amugy soha nem isznak, vagy csak nagyon ritkán) egész este vihogtak. 1-kor feküdtünk le.
Most várjuk a Krisztiéket, megyünk ki Domonyvölgybe, Edit barátnőm Virágja 4 éves, Balázsa 1éves szülinapi zsúrjára.
Álmos vagyok...

0 Comments On "Minden"