2007. június 15., péntek 0:10:00

Elmentek...

Apa tegnap este elment Hévizre a nagyokkal. Este 7kor indultak, fél 10-kor telefonáltak hogy leértek. Viki átvette az Apjától a telefont, majd közölte, hogy nem is igaz,mert itt csak fák vannak :)
Mikor elmentek, szétkaptam a nappalit, most ebben a percben újra gondolva, lehet nem kezdeném el:) viccelek, biztos elkezdeném, mert nagyon tetszik az eredmény.
Pár hibát kijavítottam, majd elkezdte festeni. Soha nem festettem még:)
az elején,itt látszik mennyire gáz volt a fal. Istenem... mennyire zavart már...












Éjjel 2kor lettem kész vele, bár többszőr megálltam, itt volt velem a szomszédom, Andi:)) Persze közben dumáltunk:)
Mivel 2 kor elfogyott a festékem, a lépcsőt nemtudtam megcsinálni. Elterveztem hogy reggel megcsinálok mindent még ( lent ablakpucc, függönymosás, alsó fürdőszoba takarítás, konyha..) És hogy utána elszaladunk Zorkával festékért.
Kiscsaj kitalálta reggel hogy Ő biza kakaóscsigát akar enni:) Amit én a gonos anya éjjel megettem. így 8 után utnak indultunk. Először Anyuhoz szaladtunk át, szombatra szedtem össze nála tányérokat , nehogy kevés legyen az enyém. majd Gödöllőre mentünk, Anyosom dolgozikmost a boltban Robi helyett. Összepakoltama mi még kellett szombatra,meg addig amig Robi hazajön. Itthon megálltunk a postánál, majd festétek vettünk és még az oviba is elmentünk, mert a héten be kellett adni pénzt , játszót csinál az egyik Apuka a szünet alatt a kicsiknek. Rendes ember. És bízzunk..ügyes is.
12 körül értünk haza. Kávéztam egyet, és nekiálltam, Jajj alig volt kedvem.. most végeztem, a festést hagytam utoljára. A kocsibeállót is kigányoltam. A fűnyírás várt meg a holnappal.
vagyis a mával.
Viszont, mivel Juni 15.én születtem, nem szándékozok semmi mást csinálni. Főzni sem, Zorkával majd kimegyünk enni egy étterembe. És remélem hogy sütni fog a nap, megígértem Neki hogy egész nap Vele leszek, játszunk stb, és medencézek Vele.
Ma már mondta is hogy :
- Nagyon hiányozom a VikitMimitApát!!!!
Annyira imádom, olyan jó kislány. Okos, nyugodt és élvezi hogy csak ketten vagyunk.
Nem hangzik jól, de én is élvezem hogy kicsit csak Zorkával vagyok. Vagyis hogy egy gyerekkel, Robi nélkül:)
Semmi bajunk egymással, sőőőt:) De most jó ez a lazulás!

Megyek is, ott alszik az ágyamban,( már felvittem, mert ugye velem akart lenni itt lent) megszagálszom:))))







4 Comments On "Elmentek..."

Névtelen Says:
2007. június 15. 9:04

Nagyon szép lett!!! Nagyon ügyes vagy, tényleg nem kis meló lehetett.

Kakaós csiga éjszaka?:) Nem írtad, csinálod még a fogyit?

linbori Says:
2007. június 15. 15:36

Nagyon ügyi vagy,szép lett a fal! :)

vimizo Says:
2007. június 17. 9:19

Linbori:) Köszi:) Elfáradtam vele

vimizo Says:
2007. június 17. 9:21

Anima:) köcci, azt hittem egyszerűbb meló a festés:) Kakaóscsiga.. belefért:) Fogytam ezzel a kis melóval 2 kilot:)))

Fogyit nem tartottam annyira, de nem jött vissza semmi, holnaptól ujra...Mostmár van dinnye, a kedvencem:)