2007. június 26., kedd 23:51:00

Minden...folyt..

Szóval kezdem magam utolérni a házimunkában. Holnap vasalni fogok egész délelőtt, ahogy a ruha mennyiséget látom.
Tegnap metro-ban voltam az üzletbe vásároltam be. Csajok addig Anyunál voltak. Nem mondom, elfáradtam míg összeszedtem, fel-le be pakoltam. Itthonról Robi vitte el ma reggel.
Tegnap vacsira patiszont rántottam, meg kimostam a rucikat.
Vasárnap jól sikerült Editéknél a buli, szeretem Őket, jó fejek:) Habár én nem voltam toppon:)
Ma pedig reggeli után átvittem Anyuhoz a nagyokat, Zorka nem akart menni. Enyém csaj, mióta nincs ovi a seggemben van állandóan.
Bár én nem bánom, enyém:) Vimi és Mimi már olyan önnállóak... Ők simán maradnak a mamánál, Robi meg pattog... Ma nagyon felhúzott:( Hazajött fél6kor, elhiszem hogy fáradt, de ezt a durcit amit levág:( Meg ez a full gépezés, és nem szól hozzánk, mert játszik. Kezdem unni mikor ilyen. Le is feküdt, majd 9kor felkelt, játszott másfél órát majd lefeküdt.
Nem is leszek itthon fekvésig, minek? Elvan Ő a gépével...
Mi Zorkával itt lent alszunk a nappaliban. Valahogy nagyon szeretek itt aludni.
Szombaton megcsípte egy méh. Vasárnap dokihoz mentünk, nagyon fájt a karja, könyökénél csípte meg. Mára szép lila foltja lett.

Nagyokról is van persze kedvenc képem most is:)


3 Comments On "Minden...folyt.."

Névtelen Says:
2007. június 27. 13:49

Na remélem most sikerül kommentelnem Neked! :)
Jaaaj, tényleg ennyire béna volnék :(

Névtelen Says:
2007. június 27. 13:51

Én voltam :) puszi edy

vimizo Says:
2007. június 27. 14:08

Dehogy vagy béna:))))

pusz