2007. június 17., vasárnap 12:50:00

Osztálytali

Fantasztikusan sikerült! Még annál is jobban:))

Ofő is itt volt velünk este 11ig. Fiúktól kaptunk virágot:) Leves jól sikerült. Igaz fél7-től fent voltam, anyu is átjött, kint megfőztük a pörit hozzá. Takarítottam, pakoltam..
Volt akit nem láttam ballagás óta. De nagyon jó hangulat volt. annyit röhögtünk:)
El tudott jönni gyerekkorom egyik legjobb barátnője is, Ildivel nem találkoztunk közel 12 éve..
Őt nagyon vártam. Többiekről azért így-úgy tudtunk.
Robiék elmentek, akkor elmentem két osztálytársamért ide a szomszéd falukba. 3 körül jöttek a srácok, begyujtották a tüzet, és feltettük a kaját. Sütik, innik bőven voltak. Végig kint voltunk. Szerencsére nagyon jó időnk volt.
Rég röhögtem ennyit. CSak az a furcsa... hol van ez a 20 év?? most ballagtunk...
Ofő ma reggel ezt a sms-t küldte:

"Büszke vagyok rátok, örülök hogyilyen pozitív gondolkodású, családcentrikus felnőtt vált belületek. Ezek a tapasztalatok adnak új erőt a pedagógus munka folytatásához.
Szerető ölelés.
Ofő "

Olyan Kedves.
Viszont ittam:) Pár pohár vodka-narancsot. Évekóta nem ittam, rá is gyújtottam. Rám is szóltak:) Hajni Te nem szoktál cigizni. jaja. de inni sem:)
Nem baj ilyen este volt:)
Ildi sajna 10kor lelépett. Jöttek érte. Martonvásár-on lakik,nem itt van. Editnek kellett hazamennie utána (férj:( ) Légi Feri vitte haza. Többiek maradtak:) fél 2-kor zártuk a bulit:)))

Zorka nagyon élvezte:) Játszottak Vele, produkálhatta magát kicsit:) Léginek nagyon tetszett, többször is elmondta, Jajj de szép ez a kislány. és milyen okos is!:)
Híztam:))
Zork 10 után aludt el.

Mikor elmentek,még összerámoltam, nem volt sok minden, inkább a mosogatót kellett megpakolni, de amugy semmi más:) Majd az üstöt kell rendbe tenni. De ráér. Dolgoztam annyit az uccsó napokban hogy nagyon sokk volt. Szerda estétől folyamatosan. Épp az előbb számoltam ki, hogy szerda reggeltől összesen aludtam 20 órát. Ma nem csinálok semmit.


0 Comments On "Osztálytali"