2007. június 3., vasárnap 21:40:00

Lagzi

Megjártuk, jó volt!
Nagyon szép helyen volt a lagzi, Debrecen szélén erdőben egy csárdában. Konkrétan a Paripa Csárdában.
Zorka este 11-ig bírta szusszal, kocsiban altattam el, még jó hogy visszintesig lehet minden ülését dönteni. Mimike fél órát ráhúzott, Ő bent a csindradatta közben három széken aludt.
Vikim pedig végig bírta, az autóban azért menet közben bealudt.
Irénkénél aludtunk (apósom nagynénje) éjjel 1kor vaksötét városban - na jó, volt világítás, de az én szemüvegnélküli szememnek vezetés közben ismeretlen helyen - elég hamar megtaláltuk a házat. Irénke - 80 éves - semmit nem tudott tájékozódni az éjszakában. Robi ásítgatott mellettem, bár Ő vezet ha együtt megyünk valahova, de most ivott pár sőrt. Nagyon ritkán iszik alkoholt, de nem kockáztatunk, se balesetet, se rendőröket.
Útálok éjjel vezetni, főleg ha a szemüvegemet itthon hagyom. Bár csak feles, de éjjel jól jönne.
Anyósomék, sógornőmék 10 után jöttek oda, Ők egy panzióban aludtak.
Hoztak a malachusiból amiről mi már lemaradtunk, Nem rossz:)
Az ifjú párt én nem igen ismerem, a lány családját, a szüleit igen, velük szoktunk találkozni. Apósom unakatesójának a lánya ment férjhez. A másik lánya itt lakik ahol mi és eddig csak pár mailt váltottunk az iwiw-en keresztül. Most megbeszéltük hogy majd... igen... találkozunk... összejövünk...
Úgy legyen.
De szépek voltak. fél5-kor kezdődött a templomi szertartás. Erik ( Rob unokabáttya) végig röhögtette a lányaimat, már vártam mikor küldenek ki minket:) Este nem is tudta lerázni magáról a gyerekeket :)
Volt plusz műsor is, egy roma bandta tá. Jók táncolt, énekelt. Ők is jók voltak. Mimike néha csak bámult rám azokkal a gyönyörű kék szemeivel, nem igen hall énekelni így engem:)
Csináltunk képeket, szerintem holnap mutatok belőlük, most már nagyon álmos vagyok. Igaz kettőkor itthon voltunk, de nem tudtam aludni délután.
Reggel pedig ovi.. de jó, már csak 2 hetet megyünk, én már jobban várom mint az aprók.

Azért egy rólam és Zorkáról...
(bocs, nem a legjobb, telefonos, mert a fgépem aksija épp töltés alatt volt )

0 Comments On "Lagzi"