2007. június 7., csütörtök 14:45:00

Az éjszaka

Este a csajokkal aludtam, vagyis bebújtam Zorka mellé, mert Mimike nagyon köhögött, nehezen is aludt el az este. Gondoltam ha valami van egyből meghallom. ( Hárman egyszobában alszanak ) Hát lett is éjjel akció, de nem Mimcsi csinálta. Hanem Vikikém.
Nagy koppanásokra, kiabálásra ébredtem Mimi mondja kis vékony hangján, hogy " nem tudom hogy merre kell menni"
Felkapcsolom a kisámpát ( van egy ikea szíecskés, ami minden éjjel 5w-on ég Nekik, de nagyon zavart és lekapcsolatam) Mimicsi újra koppan... a szekrényajtón, szegénykém nem tudta merre menjen, na dse én sem tudnám ha álmomban rámordítanának...
Szóval a történet: Viki odaáll a Mimi ágya mellé a vaksötét szobában, és ráordít
- AZONNAL KELLJ FEL, MENJ A HELYEDRE!!!!!! AZONNAL!!!!!!
Mimi meg az ágya mellett topog, és neki megy vagy 3x a szekrények és mondja :
- Nem tudom merre kell menni.
Felkelek, mondom Vikinek:
-Mit csinálsz kislányom???
Rámnéz, körbenéz, :
-Hja.....- felkel visszamegy a helyére.
Vagyis féluton megáll, megsimogatja a ruhás kosarat (ami ott volt a tiszta ruhakupaccal) és ezt mondja a ruháknak:
- Jól van Zorka, Te maradj itt!!
És lefeküdt aludni.

Jó fél órán keresztül rázott a nevetés. A visszafolytott nevetés, féltem hogy Zorkát felébresztem és hogy a nagyok sem alszanak vissza.....

3 Comments On "Az éjszaka"

Névtelen Says:
2007. június 8. 10:59

Jajj nagyon röhögök, ez nagyon jó :))) Nálunk is szoktak ilyesmik történni... nemrégiben Gergő pisilni indult, de félúton visszafordult, a szobájában felkapcsolta a lámpát (ekkor elindultam én is, mert félálomban észleltem, hogy valami nem stimmel:), megállt az ágya előtt, letolta a pizsit és az egészet beleeresztette az ágyába...

Edina

vimizo Says:
2007. június 8. 14:45

Jajj istenem:)))
De aludhatott:))))

Sulival mizu? Nem akarod elvinni, ugye??? Este mi baj volt?

Névtelen Says:
2007. június 9. 22:45

Nem viszem el ... max akkor ha nem válik be első után :) Nagyon készülünk már!

Hétfőn fussunk mostmár tényleg... nemtom mi volt velem, olyan rosszullét meg remegés jött rám, vagy a front vagy a hormonok vagy a kettő együtt... de reggelre jobban lettem...

Edina