2007. június 27., szerda 21:40:00

Június az ünnepek hava

Annyi,  de annyi minden van ebben a hónapban, hogy olyan hamar eltelt... észre sem vettem és vége.
Kezdődik 7.én Robi névnap
10.én Edit (barátnőm) szülinap --szégyelem, elfelejtettem:(((és még fel sem köszöntöttem igazán. )
11. Vikikém szülinap
12. Unokahug szülinap
15. én szülinap
19. Zorka névnap , Edit kislánya szülinap
20. Csabi szülinap
22. Anyu névnap, Edit kisfia szülinap

közben:
2.án Debrecenben lagzi
16.án itt volt az osztálytali, csajok 4.től nem járnak oviba, hja, és 16-a kivételével minden szombat este itt vagyunk nálunk a két szomszéd baráti családdal.
Mult szombaton szalonnát sütöttünk, nagyon jó hangulat volt:) Csabi szülinapjára
Vasárnap Editéknél voltunk kertimurin
Most szombaton pedig Vikikém bulija lesz.
közben pedig apróbb-nagyobb dolgok.
festettem:) nagytakarítottam, kertet tettem rendbe ( most este a locsolásnál láttam hogy mi lesz holnap a dolgom, mintha soha nem gazoltam volna, és nem is nagy a kertem...:-/ )

Szóval fársztó hónap volt.
Júliusban csak láblógatás és sok csavargást tervezek a csajokkal. Remélem így is lesz.

0 Comments On "Június az ünnepek hava"