2007. június 2., szombat 0:19:00

Még gépnél...

...pedig aludnom kellene, holnap lagziba megyünk..Debrecenbe. 12 körül indulunk, majdnem 300km az út. wow kész öröm. De a csajok nagyon várják, ma nem kis ruhapróba volt itthon.. mi lesz ha nagyobbak lesznek?? :)
Egész este egy blogot olvastam. GM-re kerestem tegnap, akkor dobta ki. Nagyon tetszik Antibaby naplója
Az előbb végeztem az olvasással. De kezdek álmosodni, és még Vikikémnek megigértem hogy reggel leszaladunk ruhát nézni Neki. Láttam valamit, de nem mertem próa nélkül megvenni Rá.
Ő így akar jönni:

3 Comments On "Még gépnél..."

Névtelen Says:
2007. június 4. 21:28

Fogalmam sincs, hgoy tudtad végigolvasni ilyen hamar, meg úgy eleve, hgoy volt kitartásod... én nem bírnám saját magam. :) De persze örülök, hogy tetszik neked, és kösz a linkelést.

Névtelen Says:
2007. június 4. 21:36

még valami: a középső video, a Careless Whispers-ös nagyon jó, közelről mutatja sokszor GM arcát, s látszik, mennyire meg van hatódva a közönség szeretetétől, fürdőzik a sikerben, és nagyon hálás.

vimizo Says:
2007. június 5. 15:44

Szió!

Nem csak este olvastam, az tény, hanem olyan egész napos dolog volt :)
De pár apró dolgot kellett csak csinálnom:) Gyerekeksemigen voltak itthon, szóval rád értem:)

Linkelést.. nincs mit:)

GM: így van, pontosan ez az ami a koncerten átjött. Ettől változott meg a véleményem Róla.