2007. szeptember 2., vasárnap 16:48:00

Az ugy volt..

Szóval:) A házassági évfordulónk egy hónapja volt. Amikor Balcsin voltunk.
De ott is este jutott csak eszembe... nem is csináltunk belőle nagy dolgot, de azért ünnepeltünk ketteskén ;o)
Péntek reggel - ahogy írtam - felhívott Robi hogy hallgassam majd délután 3 kor a Calipso-t. Többet nem árult el.
Délelőtt valamikor felnéztem a netre, megnéztem a rádió weboldalát, mert mondta Rob ha tudom vegyem fel a rádióból. Na de igen...évek óta még a kezembe sem volt szalagos kazetta :) azt meg hogy van e itthon, nem tudtam. A neten pedig van a rádiónak online adása. Időm nem volt hogy megtaláljam azt a progit, amivel így feltudtam vonla venni a sz.gépemre, így beállítottam a fényképezőgépet felvevőre. Közben találtam kazettát is, és mivel a rádióhoz képest fél perccel el van csúszva a netes adás, tudtam mikor indítsam a fgépet is:)
Mikor megismerkedünk, nem volt zenénk, és mivel imádom Julia Roberts Álljon meg a nászmenet c. filmjét, sőt a zenéjét mégjobban, valahogy ez lett a MI kettőnk zenéje.

folytamom este.... évnyitóra megyünk:)

0 Comments On "Az ugy volt.."