2007. szeptember 5., szerda 18:19:00

Hulla fáradt vagyok

Még csak 3 napja hogy elkezdődött az ovi-suli, de én hulla vagyok:) Fél 7kor kelek. na ehez nem vagyok hozzászokva:) Mióta gyerekeim vannak 8-nál előbb nem kelltünk. De most nyáron a 9 óra volt az álltalános. 3 hónapot voltak itthon a csajaim. Nagyon kényelmesek voltunk ám:) És ugye az ovi elég laza tud lenni a reggeli bejárással. Mi ott mindíg késtünk:)
Hétfőn keltettem a lányokat fél hét után... öltözés, mosakodás, reggeli. Majd fél órát ültünk a nappaliban:) Nagyon nyigisan kávéztam...
Tegnap 6.40re állítottam az órát. 20 perc csendes pihi indulás előtt:)
Ma 6.50 Ez jó. Igaz én ekkor keltem, de a Viki Mimi már fent voltak, azt mondták előtte jöttek le Ők is. Öltözés, mosakodás, reggeli. Jött Fülike és indultunk. Pont jó. Időben vagyunk:) Még jövőhéten felmehetünk az osztályba, utána csak a portáig kisérhetjük Őket.
Hétfőn szülői is volt már Vikinek, tegnap Csillához mentem délután a korházba -unokahugom, vakbél gyanuval vitték be - ma Miminek szülői. Zorka sírva akadt, mikor ma indultam szülőire. Szegénykémnek sokkk volt már hogy ovi is kezdődött minden délután lelépek.
Mivel Ildikónéni (Mimike ovónője) kislánya itt volt nálunk (Vikimnek osztálytársa, én hozom-viszem suli után, általában ki az oviba) vittem magammal szülőire. Ott 5 perc mulva sírva fakadt hogy most menjünk haza ketten. Anyahiányos a drágám. De hamar megnyugodott, és ült mellettem végig. Játszott.
Mióta ovi van , felébred éjjel:( Ma reggelre be is pisilt. Már 3 hete hogy nincs pisi, kelés éjjel. erről majd egy másik postban.
Most kész a fürdő víz, megfürdetem Őket, és le is fekszünk lassan. Álmos vagyok:)
És milyen kupi van itthon. Délelőtt Anyóssal könyvelőnél voltunk, onnan rohantunk a suliba-oviba. Majd haza, sütöttem a gyerekeknek gofrit. Büszke vagyok, megálltam, nem ettem egy falatot sem. Csak gyümit ma, hisz ma gyümi napom van:)Ma reggelre - 4 kg mutatott a mérleg. Tök jó:) Bátorít...

0 Comments On "Hulla fáradt vagyok"