2007. szeptember 24., hétfő 13:54:00

Múlt hetünk

Nem volt valami érdekes. Vikikém ugye kedd reggelre belázasodott, itthon hagytam Őt. Kicsiket persze vittem oviba. Szerdára én is lázas voltam, még most sem vagyok teljesen rendben.
Viki péntekre meggyógyult, de már nem vittem. Pénteken ovisok is maradtak, szünet volt.
Szombat vasárnap Robi Hátiéknál segített, tetőt bontottak. Újraépítik. Hulla fáradtak Susztival együtt, de le a kalappal előttük. Sokat melóztak, de segítettek Hátinak, és ez a legfontosabb....
Mi meg itthon voltunk a csajokkal. Anyuhoz mentünk át tegnap egy kicsit. Szombaton viszont elvittem Őket egy naaagy sétára. Gyerek korom óta nem jártam arra. Jó kis sétahelyek vannak itt nálunk.
Így képről nem tűnik annak, (fehérrel rajzolva) de séta-tárunk egy 3 éves szomszéd törpe is volt:)-- A mi házunk még nincs rajta:)))
Erre mentünk, majdnem 5 km volt. Bő egy óra. Minden nap jó lenne ennyi... (volt amikor olyan susnyáson mentünk át, hogy bíztam benne , nem tévedtünk el rossz helyre) Zorka persze féluton felkült a nyakamba. Bár nehezéknek nagyon jó volt:)

0 Comments On "Múlt hetünk"