2007. szeptember 24., hétfő 14:17:00

Tanulás

Első héten rajzolás, szinezés stb volt Vikiék fő dolguk.
Második héten kezdtek már vonalakat , sormintákat írkálni.
Múlt héten meg ugye nem volt itthon, első két beteg napon nem ültettem le tanulni, lázasan ugysem tudott volna figyelni.
Gergő -osztálytársa- itt lakik pár percre, vagy átküldte Edina -anyuja- mélben vagy lesétáltam a leckékért, orai munkákért. Sok összegyült péntek-szombatra. Kicsik átmentek a sogornőmhöz a szomszédba, ott volt Anyósom is. Addig mi Vikivel megírtuk az összes feladatot, amit a többiek is a suliban.
Vasárnapra olvasás marad. Mozaik módszerrel tanulnak. Nyomtatott nagybetűket tanulnak ebben az évben, később görbítik a betűket csak. Olyan az olvasókönyvük, hogy elején vannak teljes oldalas rajzok mesékről. Könyv végén pedig leírva a mesék hozzá. Én olvasom a mesét, Ő közben figyeli a rajzot, majd a saját szavaival visszamondja. Tetszik, mert fejleszti, Vikinek kimondottan jót tesz :)
Egyik oldalt ilyen mese, másik oldalt valamilyen feladat. Pl az A E betűhöz képek.
A mult héten az A E I Í U Ú betűk voltak. Tegnap ezeket gyakoroltuk. Nehezen akart összejönni, nehezen jegyezte meg, keverte nagyon. Hagytam pihenni, majd újra elővettük. Este Apjának is elővette a könyvet. Keverte kicsit.. Reggel viszont többszöri próbára simán felismerte a betűket.
Kapott is rá csillagot:)
Este még a kádban is rákérdeztem a betűkre. Csempére írtam.. E betűt kérdeztem, nem tudta, de Mimi kapásból leírta a falra:)) Asszem simán meg fog a két kicsi tanulni Viki mellett...

0 Comments On "Tanulás"