2007. szeptember 16., vasárnap 20:17:00

Újra van gépem...

Hát az úgy volt.... két hete hozott haza Apa új laptopot. Hát nem nyerte el a tetszésemet. Igazából semmi baja nincs, nagyon jó új gép. Tény, nagyon jó vétel volt, de a régi gépemhez képest...ugyan az csak új szaggal:) - a régi lapimnak eltőrt a pántja, szétsztedettük, egy 4 centis öntött cucc tőrt el benne, de a szervíz csak kijelzővel együtt cseréli...cc 60ezerért:( - Az unokahugom nyáron ballagott az álltalánosból, és laptopra gyűjtöget. Átadtuk Neki. Amit viszont én kinéztem, az 190 körül van állt az üzletekben. Viszont a notebook.hu oldalán találtam 156-ért. Csütörtökön bemnetünk Bp-re és megvettük. Imádom:) Szép nagy. Kaptam hozzá egy Vistát is. Csilla gépére is feltettem. Már szokogatom..
Szóval ezért nem voltam, töltögetem fel a dolgaimat kevéske szabadidőmben. Ugy néz ki kész vagyok:)

Új és régi:)


0 Comments On "Újra van gépem..."