2007. szeptember 11., kedd 15:34:00

Viki ma:)

Ma reggel simán indultunk már:) még arra is nyugisan jutott idő, hogy kávézzak kómásan, ahogy szeretem:))))
Vikikém megint olyan nagynak tűnt:) IMÁDOM!



Mimike ma itthon maradt velem, már tegnap hallottam hogy furán köhög, így mikor mentem érte az oviba, szóltam az ovónéninek hogy nem fog ma menni, ma meg beszóltunk hogy egész héten nem fog menni. Olyan köhögő rohama volt éjjel szegénykémnek, szinte ülve altattam magunk között. Vettem Neki szirupot. Dokihoz még nem viszem, nincs se láza se semmi más. Lehet a hétvégi kiszaladgálás a házból...
Nagyon élveztem a délelőtött hogy kettesben voltunk:) Reggel beugrottunk Anyuhoz, ott reggelizett.
Zorka persze nem tudja hogy Mimcsike itthon van délelőtt. Hála a nagyok jó szövetségesek:)
(Zorka most itt ül a nyakamban -nappaliban a kanapá tetején ül-és birizgálja a hajamat, jajj de be tudnék aludni:)))) )

Vikivel az előbb csináltuk meg a leckéjét, pont olyan volt , mint ahogy anno elterveztem:) Ültünk a konyha asztalnál, csinálta a leckéjét, közben eszébe jutottak dolgok és mesélte:) Matekból is magyarból is volt lecke, még egyszerű feladatokat kapnak, párosítás, szinezés, stb..
Majd egyszer azt mondta: "Anya ugye mi mindíg barátok leszünk??" Hát ne imádjam??:))))

Mult pénteki technika órán gyurmáztak, tanítónéni azt mondta Vikié a legszebb, nagyon ügyesen formázott állatokat.

Itthon rengeteget szoktak gyúrmázni....

0 Comments On "Viki ma:)"