2007. szeptember 9., vasárnap 21:54:00

Eltüntem?? :o)

Köszi a hiányolást! :o)
Megvisel a suli-ovi :))))
Nem vagyok én hozzászokva a fél 7es keléshez. Csajok simán ráálltal, na de én...ahhh. 9kor kidőlök, és ébresztőig meg sem mozdulok. Délelőttjeim elteltek pillanatok alatt. Takarítás, pakolás, könyvelő. Délutánok, szülőik, korház. És pénteken csak lestem. Vége a hétnek.
Hétfőn este rögtön volt Vikinek szölői, fél8-ra jöttem haza.
Kedden korházba mentünk Kerepesre, csillát éjjel bevitték, vakbél gyanuval. Hála nem lett komolyabb Neki.
Szerdán ujra szülői, Miminek. Zorka itt már kiborult, hogy nincs velem, így vittem magammal. Ott meg sírva fakadt hog ymenjünk haza ketten. Imádom,mert az ovit simán vette, nem volt sírás, csak egy teljes és egy pici bepisilés, És éjjel kelés, átjön hozzánk, de alszik tovább.
Vikikém a sulit nagyon jól veszi, eddig semmi gond nem volt.
Sőőőt..pénteken nagyon feldobódott. Technika órájuk volt, gyurmáztak, Csinált pár állatot, nagyon jól sikerültek. (telefonfotót teszem majd) Tanítónéni nagyon nagyon megdicsérte, hogy az övé lett a legyszebb..megtapsolták:) Totálisan fedobódott tőle, egész nap pörgött:)
Délután jelentkeztünk a MINDLAB szakkörre is. Remélem jó lesz Vikinek, kis önbizalom erősítő tréning kell:)))) Ez a szakkör erre alkalas-állítólag.

0 Comments On "Eltüntem?? :o)"