2007. szeptember 3., hétfő 20:35:00

VIKIKÉM ISKOLÁS!!!!

Jujj de elfáradtam mostanra:)
Tegnap már nem folytattam, mire hazaértünk összepakoltunk mindent, 8óra volt, és lefekettem Őket. Mi is mentünk Apával aludni. Órát fél 7re állítottam, felkeltem, Vikit keltettem. Olyan kis dukkos volt:)
Felöltözött, megreggelizett,ekkor jött le Zorka is, majd Viki felkeltette Mimikét. Felöltöztek, megmosakodtak, majd itt ültünk a nappaliban és vártuk hogy indulhassunk:) Szép nyugisan megkávéztam..stb.
Holnap ráérünk 7kor kelni:) Legalább is a gyerekek.
Viki olyan nagynak tűnt reggel ahogy állt a nappaliban, de ahogy bementünk a negyedikesek között meg olyan kicsinek:) Veresen két suli van. A régi iskola a felső tagozatosoké, az új iskola
pedig az alsósoké. Ide jár az én gyönyörű nagylányom is:) a másik 700 valahány másik alsós gyerekkel.
Reggel bementünk, Ivett mellett ült már Gergő, így Viki mögé ült le:) 3/4 12 re mentem, már lent álltak a sorban,ebérde várva. Fél óra mulva végeztek,picit eltőrt a mécses, mert bent maradt az étkezőben,míg Beanéni kihozta Ivettet . Vikim megijedt, hogy nem találta Őt.
Onnan mentünk az oviba, Ivettet vittük az Anyájához ( Ildikó néni, Mimike ovónénije) kicsik is végeztek addigra. Viki találkozott a volt ovónénijeivel:) Örültek egymásnak:)
Délután pedig szülőire mentem. Jó hosszú volt, 3 db könyvön kívül mindent be kellett adni. Nem sok mindent kell hordaniuk. Tesi cuccot is bent hagyhatjuk. Két hetente lesz úszás, heti 3x tesi. heti 1-1 ének környezet, 2-2 rajz vagy technika. kéthetente 1x lesz 5 órájuk, többi napokon 4. Ha 4 órás pont jól jön ki az ovibe menetellel.

0 Comments On "VIKIKÉM ISKOLÁS!!!!"