2007. szeptember 27., csütörtök 21:59:00

Vegyes

Mokus Rita ma eljött 3 gyönyörűségével:) Kis törpök:)
Robi jár egyész héten a csajokért az oviba, én meg a suliba Vikiért. Brutál az a forgalom ami van a sulinál... Nagyon rosszul megoldott parkolási lehetőséggel. Délben jobban meg is ismerkedett egy motor egy autóval... 2 méterre a zebrától. Az autós balra fordult, parkolni kívánt... záróvonalon át. A motoros pedig előzte őt. Záróvonalon, 2 méterre a zebrától. Nem lett bajuk. Bár Viki még elsős, nem tudom mikor lesz az az idő, hogy egyedül engedem majd közlekedni suliba-haza. Bár tény, jövőre Mimi kezdi a sulit, egy év kihagyással pedig megy Zorka is. Kicsiket viszem, akkor majd a nagyot is fogom. Amúgy is néha túlféltem Őket:) De inkább........

Nagyon finom malachusit sütöttem ma:) Nemsokára posztolom a konyhás blogomban is. Jó be is zabbantottam belőle....fogyimat pár napja felfüggesztettem... nem direkt, de a havi rendszerességgeltörténő dolgok miatt rámjön az ehetnék pár napig. Nem bírnám ki ha nem ehetnék ilyenkor....

2 Comments On "Vegyes"

Névtelen Says:
2007. október 2. 9:51

Jaj de jó látni,hogy másra is rájön a zabakedv azokon a napokon:)

vimizo Says:
2007. október 2. 19:41

vagy csak van mire fognunk:))))