2007. november 18., vasárnap 20:00:00

Arena

arena








Fél 9 felé kászálódtunk ki az ágyból, megreggeliztünk, majd elindultunk Bp-re.

robi


Meg akartuk nézni az Aréna plázát. Szép, de ugyan az mint a többi. Két síszemüveget vettünk a lányoknak. Alul két szintes hatalmas parkoló, az üzletek felette 2 szinten, mozi középen 3. szinten. Itt a 3D-s mozit nem fogom kihagyni.

zorAz első szinten nagyon hüvös volt, a má sodik elemeten pedig olyan meleg volt.... Robi levitte a kabátokat a kocsiba, majd feljött. Össze is kaptunk..haza is jöttünk. Nagyon ritkán vitatkozunk, veszekszünk, de olykor nagyon meg tud bántani. Ő persze nem érzi át. De ha fordítva lennénk.... nagyon szarul esne Neki, az biztos.. . de azért jó lenne ha leülne és magábafordulva végig gondolna pár dolgot...azt viszont megfogadtam, hogy tavasszal legkésőbb keresek valami melót magamnak ha a fordászkodás nem jön össze. Nagyon jó lenne egy délelőtti munka, most nagyon elegem van. Nagyon. és ő ezt nem veszi észre. És most nem vagyok boldog :( Hát, de majd lesz mésképp....

Élő-ember-makik lógtak fentről:)majom







Képek:) Jajj, Auth Csilla énekelt. Énekhangja szép, de mikor beszélt... egy az hogy a hanglajtése..és a stílusa...ááááhhh.


csajok

mimi

viki

4 Comments On "Arena"

Névtelen Says:
2007. november 18. 22:10

Gyönyörű lesz a lakásotok/házatok karácsonyra! Nekem már most nagyon tetszik!! Eygébként nálunk is a milka a nyerő szaloncukor :)
És fel a fejjel!!! Mindenkinek vannak holtpontjai, mag úgy érzi tele van mindene :-/ vígasztallak, közben én sem vagyok különbül...:D De rossz után mindíg jó jön ;)

vimizo Says:
2007. november 18. 23:02

Köszönöm, kedves vagy:) Remélem hamarosan jobb lesz. Most bele vagyok fáradva mindenbe...
De hát:) Jön a karácsony, csajok szépek, egészségesek és ez a legfontosabb:)

Egyre jobban szépül majd minden, mindenhol az ünnepekre, nagyon szeretem, csak hó lenne hozzá, olyan jó lenne:)

vimizo Says:
2007. november 18. 23:03

Persze Neked is gyors jobb kedvet!!!!

Névtelen Says:
2007. november 19. 8:39

Nem tudom miért névtelenül küldte el a kommentet??? :(
edy voltam :)