2007. november 10., szombat 18:10:00

Zokra első 6 hónapja

Picasa SlideshowPicasa Web AlbumsFullscreen

6 Comments On "Zokra első 6 hónapja"

Névtelen Says:
2007. november 11. 15:53

Helló!
Húúú,hatalmas pocid volt,nem semmi:) Nagyon édesek a képek,gondolom neked is jó volt visszanézegetni:)És az anyajegy a combján Zorkának? Nő vele? Mert jó nagy itt a picikori képeken. Na meg hát azok a húsos cimicombik-ennivalóak...

Unknown Says:
2007. november 14. 16:46

Szia! Nagyon jók a képek. A hasad pedig tényleg nem semmi, hogy bírtad? Puszi: Csongi

vimizo Says:
2007. november 14. 20:22

TBA:) Az anyajegy Zorka lábán éranyajegy. Már felszívódott. 2 hét alatt nőtt ekkorára, miután megszületett. Állt 6 éves korig az ilyen felszívódik. Pocim Vele még nem is volt olyan nagy:) Mimivel voltam ÓÓÓRIÁSI.. ( 5,03-al született) most úúúgy megnyomkodnám ilyen kicsinek még - megint

vimizo Says:
2007. november 14. 20:26

Andi:) Szia!
Elég jól bírtam, köszi:) a vége semmi nem volt a 6-7 hóhoz, akkor költöztünk Apa a házon dolgozott, én meg csoiztam össze ott mindent be, itt meg mindent ki fúrtam, faragtam...két picivel:) Anyu segített igaz a főzésben, és a gyerekekhez, de az uccsó mésfél hónap maga volt a menyországi pihizés. Egyszerűen imádtam:)

Ildi Says:
2007. november 15. 14:19

Az egyik képen még én is rajta vagyok:P

vimizo Says:
2007. november 15. 20:22

jaja:) ülsz a kádban