2007. november 18., vasárnap 9:09:00

Ünnepi hangulatban....

2007_1116_204551AA













Múlt vasárnapi havazás meghozta a kedvünket. Mármint a kerácsonyi kedvünket (is).

Lányokkal előszedtünk pár cuccot. 2007_1116_182529AANappali ablakát és a lépcső korlátját díszítettük fel. Vettem pár darab díszt is, és boát.

Míg otthon laktam, Anyuval pár évig piros díszek voltak a fánkon. Robival ez lesz a 10. karácsonyunk együtt. Első 5 évben kék-arany szinű volt a fa díszítése. Akkor kék lázban éltem. Ideköltöztünk 2003-ban és a kéket lecseréltem bordóra. 4 évig bordó-arany volt. Tetszett szerettem. Tavaly a bordót cseréltem barnára. Most az arany lesz lecserélve narancsra :) Igazából a régi gyerekkori díszeinket szeretném, de egy: gyerekeknél nem szeretnék még üveg díszeket a fára, kettő: sajnos már nincsenek meg:(((((

Majd ha nagyobbak lesznek, akkor biztos be szerzek jó pár gyönyörű üvegdíszt. Addig ezek a műanyagok ékesítik a fáinkat. Másik részről pedig...2000 Ft-ért lecseréltem. A T...oban 248.-ft volt 12 db és pár zacsi 6db-os díszitett-díszek, szintén 248.- ééés szaloncukrot szeretnék készíteni:) Zseléset. Jövőhéten csinálok egy próbát, de ha nem sikerül, akkor pedig veszünk (milka a kedvenc) és átcsomagolom barnára-narancsra. Nem szoktam a fára tenni, csak alá... de most Apa szeretne a fára. De a lilamilka nem mutana nekem jól:)

Majd megpróbálom az eddigi fáinkról a fotókat egybegyűjteni. Addig is a mostani dízitéseink:

0 Comments On "Ünnepi hangulatban...."