2007. november 12., hétfő 21:04:00

Tegnap

Tegnap Apa elment Gabinak segíteni a háznál, én pedig nem terveztem a csajokkal semmit a napra.
Előszedtem a kabátokat, overálokat stb... kipakoltam egy szekrényt, két szekrényt, pár nyári göncöt elpakoltam, másokat elővettem.
Kabátokat, overálokat elkezdtem átmosni, nem mintha koszosan tettem volna el, csak ...csak jobb érzés ( más tészta hogy estére 5 garnitúra lett koszos:)) )
Szóval naaagy pakolászásban voltam, mikor kinéztem az ablakon és azt láttam hogy óóóriás pelyhekben hullott a hó. Kiabáltam a csajokan, akik szaladtak is lefelé gyorsan. Robit felhívtuk, majd Anyu csörgött egyből:)
Pár perc és a lányok kint is voltak. Vikinek már kimosva volt a kabátja és mosósgépben az overálja... így az én kardigánomban mellényemben ment ki.

Elég sokáig kint voltak , közben fejenént 3-3 pár kesztyűt használtak el. Zorka jött be először, majd a többiek is. Szomszéd kislány jött egy óra mulva hogy kimehetnek e a lányok, de Viki épp leckét írt, ezért bejött játszani a kicsikhez. Fél óra mulva újra kint voltak mind. Addigra megszáradtak az overálok.



Majd két órán keresztül játszottak kint, addigra sok gyerek kint volt az utcán, hógolyóztak, játszottak. Zorka megint előbb bejött, majd Mimi is, mert nagyon vizes volt. Viki bírta.
Apa hazajött 4 óra körül, összerakta a szánkókat, és indultunk is le a játszóra ahol egy jó nagy dombocska van. Két kicsit felöltöztettem, ujabb kesztyű... és mentünk.
Nagyon jó kis szánkók ezek, csak épp:)))))) Nagyok simán csúsznak le ugye egyedül. Zorkát Apjával akartam leküldeni, el is indultak....... a dombocska közepén szétesett alattuk a szánkó:)))) Második próbálkozásnál szintén:))) Rájött a lelkem hogy nem tette bele a kereszt merevítőket:) Következő próbálkozásnál Zorka egyedül csúszott le. Nagyon tetszett neki:)

Hazajöttünk gyorsan melegvíz a kádba, fürdés, vacsi ,pihi, alvás. Én még előtte előkészítettem a ruhájukat, overálokat megszárítottam, elpakoltam..stb.

Reggelre olyan tükőr jég volt minden, ráadásul Robi elvitte a lakáskulcsomat is.. áááhhh. két szomszédomat ugrasztottam, még jó hogy van náluk kulcsom.

Viszont olyan szép volt még tegnap minden fehéren. Nagyon szeretem ha havazik.....

0 Comments On "Tegnap"